پیمانکاران خوزستان خواستار حضور استاندار در جلسات با بخش خصوصی هستند

پیمانکاران خوزستان خواستار حضور استاندار در جلسات با بخش خصوصی هستند

به گزارش روابط عمومی - رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های عمرانی خوزستان با اشاره به خطر تعطیلی یا توقف فعالیت‌های عمرانی و پیمانکاری در استان به دلیل انباشت مشکلات گفت: جلسات بخش خصوصی با مدیران میانی استان هیچ نتیجه مثبتی را برای آنها در طی سال‌های گذشته نداشته‌ است بنابراین ضرورت دارد استاندار خوزستان به این بخش توجه بیشتری داشته باشد.

علی طاهری در صبحانه کاری فعالان بخش خصوصی و مدیران دولتی استان خوزستان که با حضور استاندار در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، افزود: در جلسه های شورای فنی استان طی یک سال گذشته از هفت مدیرکل عضو این شورا به‌ طور میانگین یک مدیرکل حاضر می‌ یافت که طبیعتاً این جلسه ها برای بخش عمرانی استان منفعتی به دنبال نداشت.

وی ادامه داد: بخش پیمانکاری استان خوزستان خواستار برگزاری جلسه صریح و بی پرده با مدیریت عالی استان جهت بیان مشکلات و ارائه راهکار برای حل آنها و همچنین تسریع در عملیاتی کردن دستورها است اما متاسفانه از زمان فعالیت استاندار کنونی تا به امروز، تنها یک بار امکان دیدار هیئت مدیره انجمن شرکت های عمرانی با وی فراهم شده‌ است.

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های عمرانی استان با اشاره به اینکه هیچ استانداری نمی‌تواند همه مشکلات استان را به تنهایی به دوش بکشد، اظهار کرد: برخی از مدیران استان به ویژه در حوزه عمران پاسخگوی بخش خصوصی نیستند و تعامل و رایزنی با آنها بی ثمر بوده‌ است چرا که با تمام توان و ظرفیت خود کار نمی‌ کنند.

طاهری با اشاره به نامه نگاری‌ های رئیس اتاق بازرگانی اهواز برای مشارکت مدیران در راستای همکاری آنها با بخش خصوصی، گفت: گواه عدم همکاری مدیران این است که مسئولین و متولیان حوزه عمران در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان حضور پیدا نمی‌کنند؛ حال باید این سوال را مطرح کرد که آیا توافقی در پشت پرده است یا تمکین نمی‌کنند؟!

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به آمادگی مجموعه خود برای نشست با فعالان بخش عمرانی، در پاسخ به این انتقادات گفت: طبق گزارش وزارت کشور، استان خوزستان از معدود استان‌ های فعال در حوزه عمرانی و پیمانکاری است.

گفتنی است انجمن شرکت‌های عمرانی خوزستان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ تحت عنوان سندیکای پیمانکاران ساختمانی خوزستان در ۱۱رشته پیمانکاری آغاز کرد و از سال ۱۳۹۰ با عنوان انجمن شرکت‌ های عمرانی خوزستان به فعالیت خود ادامه داده است و هم اکنون نیز بیش از سه هزار شرکت عمرانی عضو این انجمن می باشند.

لینک اصل خبر در سایت انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    منبع خبر

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان یک انجمن می باشد

      نظرات