آگهی مزایده واگذاری اجاره مغازه در مجتمع سیتی سنتر

شهرداری جلفا در نظر دارد برابر بند ۲ مصوبه مورخه ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ شورای اسلامی محترم شهر جلفا؛ تعداد ۴ باب از مغازه های خود را از طریق مزایده عمومی بشرح ذیل  به اجاره واگذار نماید.

  • آدرس و شماره مغازه و قیمت مبنا برای واگذاری:

ردیف شماره مغازه طبقه متراژ مغازه به مترمربع قیمت مبنای اجاره ماهیانه به ریال
۱ ۱۰۳ بالا ۵۲ ۱۵/۶۰۰/۰۰۰
۲ ۱۱۳

۱۱۴

بالا ۳۵ ۱۰/۵۰۰/۰۰۰
۳ ۳۰۶ بالا ۳۲ ۹/۶۰۰/۰۰۰
۴ ۳۰۷ بالا ۱۷ ۵/۱۰۰/۰۰۰

۲ -پیشنهاد دهندگان بایستی مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای مغازه به شماره ۱۰۳ و مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای مغازه های به شماره ۱۱۳ و  ۱۱۴ و   ۳۰۶ و ۳۰۷ به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب سیبای ۳۱۰۰۰۰۱۷۰۴۰۰۴ شهرداری جلفا نزد بانک ملی واریز و فیش مربوطه را ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- مدت اجاره از تاریخ ابلاغ و عقد قرارداد به مدت یکسال می باشد و برنده مغازه ملزم به تخلیه مغازه در موعد مقرر می باشد.

۴- وصول اجاره بهاء در اول هر ماه خواهد بود و برای اجاره یکساله سه فقره چک اخذ و در صندوق شهرداری نگهداری و در صورت عدم پرداخت به موقع به حیطه وصول در خواهد آمد.

۵- مغازه بصورت وضع موجود به اجاره واگذار و در موقع تحویل صورتجلسه و بعد از اتمام مدت اجاره به صورت اولیه تحویل گرفته خواهد شد و                       بدین منظور تضمین لازم در انعقاد قرارداد اجاره اخذ خواهد شد. و برنده مزایده حق تغییر وضعیت فیزیکی مغازه را ندارد .

۶- در شرایط برابر اولویت به ترتیب با خانواده معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران و آزاده و افراد دارای برند معتبر و نمایندگی محصول بوده باشند، خواهد بود.

۷- قفسه بندی و ویترین و دکوراسیون و ایجاد نیم طبقه هر مغازه با نظر شهرداری و تصویب هیئت مدیره مجتمع خواهد بود.

۸- اجاره بهای دو ماه اول درحین عقد قرارداد به حساب شهرداری جلفا از طرف برنده مزایده واریز خواهد شد.

۹- پیشنهاد دهندگان بایستی پیشنهادات خود را تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخه  ۱۳۹۷/۱۰/۸ به صورت سربسته و با اخذ رسید به دفتر شهرداری تحویل نمایند.

۱۰- پیشنهادات رسیده راس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه  مورخه  ۱۳۹۷/۱۰/۹ با حضور اعضاء کمیسیون عالی معاملات شهرداری باز و قرائت                خواهد شد و حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه آزاد است.

۱۱ – سپرده نفرات اول تا سوم تا عقد قرارداد اجاره با نفر اول نگهداری و در صورت انصراف نفر اول  قرارداد اجاره به ترتیب با نفرات بعدی انعقاد و                    سپرده افراد انصرافی به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۱۲- برندگان بایستی حداکثر ظرف ۷ روز از تاریخ ابلاغ کتبی شهرداری جهت عقد قرارداد اجاره به شهرداری مراجعه و اجاره دو ماه اول را پرداخت نمایند  در غیر اینصورت به عنوان انصراف تلقی و سپرده ضبط و با نفرات بعدی اقدام خواهد شد.

۱۳- به پیشنهادات مخدوش و مبهم و مشروط و خارج از چارچوب مزایده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۴- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

علی قهرمانی – سرپرست شهرداری جلفا

لینک اصل خبر در سایت شهرداری جلفا

منبع خبر

شهرداری جلفا

شهرداری جلفا

شهرداری جلفا یک شهرداری در شهر جلفا می باشد

    نظرات