تجلیل از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میانه

تجلیل از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میانه

تجلیل از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میانه

شهرداری میانه امروز میزبان رییس ستاد  زیارت عتبات عالیات شهرستان میانه جناب سرهنگ شاکر و مسئول برپایی موکب شهرستان میانه آقای حاجی علیزاده در اربعین حسینی امسال بود که برای قدردانی از شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر میانه در دفتر کار شهردار میانه آقای مهندس میرزایی حضور داشتند.

در این نشست ابتداء آقای شاکر با تقدیر و تشکر از همیاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر میانه که باعث رونق و شکوه این مجموعه معنوی و فرهنگی  را در اربعین حسینی موجب شد، صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه آقای حاج ایرج علیزاده نیز ضمن اشاره به الطاف شهروندان و مسئولین شهرستان بخصوص آقای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر که باعث شدند برای اولین بار موکب با عظمت جهت سرویس دهی رفاهی عزاداران حسینی از شهر میانه را به نحوه مثال زدنی بگستراند تقدیر و تشکر نمود و این حرکت جمعی و مشارکتی را به عنوان کارنامه وحدت و همدلی شهروندان میانه شمرد و یک افتخار بزرگ را برای شهر میانه عنوان نمود.

شهردار میانه نیز ضمن خسته نباشید به کلیه عوامل و دستندر کاران این موکب که برای اولین بار در سطح شهرستان ایجاد شد. یک رحمت و افتخاری برای شهروندان دوستار اهل بیت دانسته و آماده گی این ارگان مردمی را در سالهای آتی برای رونق بیشتر و ارتقاء سطح امکاناتی و رفاهی آن مجموعه اعلام نمود و آرزوی اجر جمیل برای عوامل زحمتکش این موکب معنوی از درگاه خداوند مسئلت نمود.

در خاتمه به پاس همکاری و مساعدت شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر که در برپای این موکب معطوف داشته اند با لوح سپاس و هدیه قدردانی شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات