تامین مالی طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه به تصویب اعضا کمیسیون برنامه و بودجه رسید

تامین مالی طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه به تصویب اعضا کمیسیون برنامه و بودجه رسید


درآغاز این جلسه لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز انتشار اوراق مالی اسلامی با احتساب سود علی الحساب مورد توافق بانک مرکزی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور تامین مالی طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه مطرح و پس از توضیحات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و تبادل نظر مورد تصویب اعضا کمیسیون قرار گرفت.
در ادامه همچنین نامه کانون بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص تحویل کارت اعتباری شهر بجای کارت منزلت مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه مقرر شد جهت تعیین میزان محل تامین اعتبار و ارجاع آن به شورا در قالب لایحه بودجه سال آینده به شهرداری ارسال شود.
مدیر امور مالی شهرداری تبریز گزارشی در خصوص وضعیت حسابرسی سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری در سالهای گذشته  ارائه کرد.
بر اساس این گزارش اعضا کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز تصمیم بر آن شد که شورای شهر تبریز از حسابرسان طرف قرار داد  گزارشی در خصوص وضعیت حسابرسی این نهاد ارائه دهند.
موضوع بعدی که مورد بررسی قرار گرفت، تحقیق و تفحص به صورت میدانی با تعیین کارشناس جهت تحویل گزارشی مبنی بر املاک مستغلات و مایملک شهرداری تبریز بود که پس از قرائت ماده ۷۶ آیین نامه در جلسه نهایتا مقرر شد، رییس کمیسیون برنامه و بودجه اطلاعات لازم در خصوص این املاک را پس از دریافت از مسئول مربوطه به اعضا کمیسیون ارائه دهد.
در پایان سه لایحه شهرداری تبریز در خصوص کمک مالی نیز مورد بررسی قرار گرفته و دو مورد از آنها توصیب شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر تبریز

    منبع خبر

    شورای شهر تبریز

    شورای شهر تبریز یک شورای شهر در شهر تبریز می باشد

      نظرات