معاون امور دهیاریها: لایحه دهیاریها و اصلاح آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها بزودی درهیات دولت مطرح می شود

معاون امور دهیاریها: لایحه دهیاریها و اصلاح آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها بزودی درهیات دولت مطرح می شود

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از تایید لایحه دهیاریها، اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاریها و آیین نامه اجرایی قانون شوراها در کمیسون های تخصصی دولت و مطرح شدن آنها در هیات دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، سعید رضا جندقیان که دوشنبه ۱۷ تیر در در همایش نکوداشت روز دهیاری‌ها در وزارت کشور سخن می گفت، اظهار کرد: لایحه دهیاریها به تازگی در کمیسیون کلانشهرهای دولت تایید و بزودی در جلسه هیات وزیران مطرح می شود.

وی افزود: اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاریها و آیین نامه اجرایی قانون شوراها به تازگی در کمیسیون اجتماعی دولت تایید و بزودی در جلسه هیات وزیران مطرح میشود.

وی توجه به مباحث اقتصادی و معیشتی روستاها را از جمله اولویت های کاری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برشمرد و گفت: در دوسال گذشته ۶۵۰ طرح درآمدزا و اشتغالزای دهیاریها برای اعطای تسهیلات به بانک معرفی شدند.

وی همچنین در خصوص ثبات مدیریتی دهیاران گفت: در زمان فعالیت شوراهای پنجم روستا، ۷۲.۵ درصد دهیاران دوره چهارم در سمت خود ابقا شدند و حدود ۵ درصد در روستای دیگری در سمت دهیاری مشغول به کار شدند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات