مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان برگزار شد.

مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان برگزار شد.

مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مجمع عمومی نوبت دوم سازمان با اطلاع رسانی قبلی، در تاریخ ۷ بهمن ۹۷ و با حضور جمعی از اعضاء سازمان، اعضای هیات مدیره و نماینده اداره کل راه و شهرسازی با دستور جلسه:

  • ارائه گزارش عملکرد سالانه هیات مدیره
  • بررسی و تصویب تراز مالی سال ۱۳۹۶

در محل سالن اجتماعات موسسه فرهنگی، ورزشی ایثار (بنیاد شهید) برگزار شد.

این مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و در ابتدا مطابق نظامنامه، هیات رییسه اصلی مجمع انتخاب شدند. در ادامه مهندس رمضانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ضمن تشکر از  اعضای حاضر در جلسه از تمامی اعضا خواست تا با حضور پر رنگ تر و مستمر در جلسات مجمع عمومی سازمان استان را محترم بشمارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان در ادامه و پس از ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام شده سازمان در سال ۹۶ گفت: سازمان دارای برنامه های ارزشی بسیاری است و باید از این برنامه ها در جهت استقلال سازمان و تعالی مهندسی استفاه شود و مدیریت برنامه ها نیز باید به این سمت سوق پیدا کند.

مهندس«علی اکبر رمضانی» با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی ساختمان به طور مستقیم با آسایش و کیفیت زندگی مردم در ارتباط است، ادامه داد: لازمه تحقق این مهم اعتقاد و اعتماد مهندسان است چرا که سازمان نظام مهندسی خودگردان بوده و توانمند است و بدون وابستگی به اعتبارات دولتی سعی می کند اهداف قانونی خود را دنبال کند.

وی افزود: امروز نیاز به همدلی و اعتماد داریم تا بتوانیم در راستای استقلال سازمان که نقطه عطفی در جامعه است گامهای موثری برداریم و اعتلای مهندسی را در دستور کار قرار دهیم.

در ادامه و پس از انتخاب هیات رئیسه مجمع، مدیر مالی سازمان نسبت به ارائه گزارش مالی و توضیحاتی درخصوص بندهای هزینه های انجام شده سال ۹۷ سازمان اقدام نمود، و به سوالات و ابهامات اعضا پاسخ داد.

در خاتمه تراز مالی سال ۹۶، مطابق دستور جلسه مجمع با اکثریت قاطع به تصویب مجمع عمومی سازمان استان رسید.

این مجمع  از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه داشت.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی یک انجمن در شهر بجنورد می باشد

    نظرات