ابلاغ احکام اعضا اصلی و علی البدل انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان

طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی احکام اعضاء اصلی و علی البدل سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی اعطاء شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی، باحکم وزیر محترم راه و شهرسازی، احکام اعضاء هیئت مدیره هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی روز گذشته با حضور مدیران استانی اعطا شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم هدف اصلی نظام مهندسی را جلب مشارکت حداکثری مهندسینی که در علم فن ساختمان تحصیل کرده بیان کرد و اظهار داشت: این مشارکت باعث می شود که بتوانند خدمات مهندسی را بهتر ارائه کنند.

علوی مقدم با بیان اینکه ۱۳ درصد اشتغال هر استان مربوط به صنعت ساختمان است افزود: بخش عظیم هزینه ها در بخش مسکن هزینه می شود.

وی توجه به فرهنگ سازی، آموزش و اخلاق حرفه ای را از جمله مقوله های عنوان کرد که باید در حوزه مهندسی اجرایی شود و خاطرنشان کرد: مهندسی دقت، اخلاق و رعایت حق شهروندی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: عدالت به عنوان سرلوحه امور از جمله ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

علوی مقدم به نقش نظارت عالیه، نظام مهندسی و نظام فنی و اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین توجه به امور مجریان ذیصلاح با توجه به اهمیت ساخت و ساز و رعایت امور فنی از الزامات است و باید موضوعات کمیسیون ماده ۱۰۰ و توجه به ضوابط و مقررات رسیدگی شود.

در پایان ضمن تقدیر و اعطا تقدیرنامه از اعضاء سابق هیئت مدیره احکام اعضاء جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اعطا گردید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی یک انجمن در شهر بیرجند می باشد

    نظرات