* مدیر جدید آبفا روستایی شهرستان گراش معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا روستایی فارس مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آبفا روستایی گراش با حضور فرودی فرماندار شهرستان، سید محسن موسوی اصل قائم مقام شرکت آبفا روستایی فارس، مهندس نورسته مدیر حراست آبفا روستایی فارس، مهندس نجفی رییس امور شهرستانهای آبفا روستایی فارس، مهندس نوشادی رئیس پیشین آبفا روستایی گراش و اسمائیل مویدی رئیس جدید آبفا روستایی گراش برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان گراش در سخنانی اظهار داشت: با توجه به خشکسالی های چندین ساله، می طلبد که مسئولین استانی در موضوع آب، توجه ویژه ای داشته باشند. وی ادامه داد: خوشبختانه زیر ساخت های لازم در بحث آبرسانی فراهم شده است، لذا همه باید به قضیه آب توجه ویژه و برنامه های اساسی و زیربنایی برای آن داشته باشند. وی تاکید کرد: اگر در مصرف آب بی توجه باشیم و جلو هدر رفت بی رویه آب را نگیریم، قطعا دچار یک بحران اساسی خواهیم شد.

وی در ادامه سخنانش از مهندس نوشادی رئیس پیشین آبفا روستایی گراش تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد. فرودی خطاب به رئیس جدید آبفا روستایی شهرستان گراش تاکید کرد: ان شاء اله مدیر جدید با وقت گذاشتن و انگیزه مضائف در راستای خدمات رسانی در موضوع آبرسانی به مردم بخصوص روستائیان عزیز قدم بردارد. وی افزود: از الزامات است که بیشترین اعتبارات را به سمت آبفای روستایی سوق داده شود تا مردم دچار مشکل نشوند، از آن طرف هم مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند و از هدر رفت بی رویه آب جلوگیری بعمل آورند.

در ادامه سید محسن موسوی اصل قائم مقام شرکت آبفا روستایی فارس، مهندس نورسته مدیر حراست آبفا روستایی استان فارس، هم به ایراد سخن پرداختند و در پایان حکم مویدی بعنوان رئیس جدید آبفا روستایی گراش به وی تقدیم و از خدمات ارزنده و چندین ساله مهندس نوشادی رئیس پیشین تقدیر و تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات