برگزاری چهل و هشتمین دوره آموزشی تخصصی الزامات ISO/IEC۱۷۰۲۵ در آزمایشگاه مرکزی آبفار خراسان رضوی

برگزاری چهل و هشتمین دوره آموزشی تخصصی الزامات ISO/IEC۱۷۰۲۵ در آزمایشگاه مرکزی آبفار خراسان رضوی

چهل و هشتمین دوره آموزشی تخصصی الزامات ISO/IEC۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ با حضور کارشناسان آزمایشگاه‌های آبفار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، رئیس اداره کنترل کیفی و امور آزمایشگاه های آبفار خراسان رضوی گفت: در راستای آشنایی با آخرین ویرایش الزامات فنی آزمایشگاه‌ها – استاندارد بین‌المللی ISO/IEC۱۷۰۲۵، ۴ دوره آموزشی مرتبط برای کارشناسان شاغل در آزمایشگاه‌ها، با موضوعات «نتغییرات الزامات صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون در آخرین ویرایش ISO/IEC۱۷۰۲۵ »، «تخمین عدم‌قطعیت اندازه‌گیری آزمون»، «شناسایی ریسک‌ها و فرصت‌ها در آزمایشگاه‌ها» و «کاربرد مواد مرجع» با همکاری موسسه آموزشی پیشگامان کیفیت پاسارگاد بمدت ۴ روز در محل آزمایشگاه مرکزی آبفار خراسان رضوی برگزار شد.

حسن مسعودی بیان کرد: در این دوره از کارشناسان آزمایشگاه‌های استان گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و هرمزگان نیز برای استفاده رایگان از این دوره‌ها دعوت گردید.

مسعودی افزود: در حال حاضر علاوه بر اخذ تایید صلاحیت ISO/IEC۱۷۰۲۵ بین‌المللی آزمایشگاه مرکزی؛ ۵ آزمایشگاه دیگر نیز موفق به اخذ این استاندارد از وزارت نیرو گشته‌اند که در مجموع به بیش از ۷۰ درصد خانوارهای تحت‌پوشش این آزمایشگاه‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: همزمان با این دوره یک کارگاه آموزشی نیز برای کارشناسان ۷ آزمایشگاه باکتریولوژی براساس کتاب استاندارد متد – ویرایش ۲۰۱۷ برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات