راه اندازی پلیس ساختمان...

پلیس ساختمان منطقه چهار شهرداری یزد روز پنجشنبه بیست و سوم اسفندماه با حضور مسئولان شهری راه اندازی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، پلیس ساختمان منطقه چهار شهرداری یزد روز پنجشنبه بیست و سوم اسفند ماه با حضور سرپرست شهرداری یزد، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق و سازمان های شهرداری، نیروی انتظامی یزد راه اندازی شد.

سید علی مشتاقیون سرپرست شهرداری یزد در این مراسم گفت: با راه اندازی پلیس ساختمان، نظارت‌ها و رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز افزایش می‌یابد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های این واحد، کنترل ساخت و سازهای خلاف و بدون مجوز در سطح شهر است، از این رو برای نخستین بار در یزد پلیس ساختمان با همکاری بخش خصوصی و تحت نظارت شهرداری یزد راه اندازی شد.

سرپرست شهرداری یزد با بیان این که دوره‌های آموزشی ویژه به پرسنل پلیس ساختمان ارائه شده است، اظهارداشت: تاکنون نبود پلیس ساختمان برای متولیان ساخت و ساز و آن دسته از افرادی که حقوق شهروندی آن ها ضایع می‌شده، نقطه ضعف بزرگی بوده است.

مشتاقیون ادامه داد: نیروهای پلیس ساختمان، ماموران رفع تخلفات شهری هستند که مدرک تحصیلی مرتبط دارند و دوره‌های آموزشی مرتبط را نیز گذرانده‌اند.

وی با بیان این که شهروندان باید نسبت به ساخت و ساز دارای پروانه ساختمانی حساسیت داشته باشند و برای رفع آن احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: اگر فرهنگ احترام به حقوق شهروندان در شهر حاکم شود، بدون تردید شهر جهانی یزد شهری پاک از تخلف خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات