جانبازان گلستان‌های انقلاب اسلامی هستد که ملت قدردان ایثار آنان است

جانبازان گلستان‌های انقلاب اسلامی هستد که ملت قدردان ایثار آنان است

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ آیت اله عبدالکریم عابدینی در آئین تجلیل از جانبازان قطع نخاعی،خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان شاغل در شهرداری قزوین افزود:در کنار جانبازان باید از خانواده‌های آنان که همواره پای کار هستند و صبورانه و ایثارگرانه از این اسطوره‌های استقامت پرستاری می‌کنند، قدردانی کرد.

وی اظهار کرد:سخنی که رئیس جمهور آمریکا به سپاه پاسداران گفته در واقع این حرف را با همه ملت مطرح کرده و خوی ددمنشانه خود را نشان داده است.

آیت اله عابدینی افزود:سپاه در بسیاری از صحنه‌ها توانمندی خود را به نظام اسلامی و مردم نشان داده و این اقدام آمریکا بار دیگر حمایت همه جانبه ملت ایران از این نهاد انقلابی را به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:در سیل اخیر، حضور پر قدرت سپاه از تحمیل خسارت‌های بیشتر به کشور جلوگیری کرد و اگر سپاه نبود، داعش جنایت های وحشیانه ای را در ایران انجام می داد.

آیت اله عابدینی اضافه کرد:امروز مرزهای انقلاب اسلامی ایران از آفریقا، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و فلسطین فراتر رفته است، آمریکا از این اقتدار به هراس افتاده و به سپاه اهانت کرده است

گفتنی است،در آئین امتداد پرواز، از ۱۷ جانباز قطع نخاعی، ۹ خانواده مدافع شهدای مدافع حرم و ۱۹ جانباز شاغل در شهرداری قزوین تقدیر شدند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات