اهواز، نیازمند نگاه ویژه دولت در جبران خسارات سیل

اهواز، نیازمند نگاه ویژه دولت در جبران خسارات سیل

موسی شاعری در مراسم طرح بزرگ پاکسازی ساحل کارون، پساسیل اظهار کرد: در همه حوزه‌های مرتبط با شهرداری و شهر اهواز، نیز به دنبال انجام حرکت جهادی و اقدامات همه جانبه هستیم و برنامه شهرداری استمرار بهسازی ساحل کارون تا برطرف شدن کامل اثرات ناشی از سیل است.

وی افزود: طرح بهسازی پساسیل ساحل کارون یک حرکت تبلیغاتی نیست و حضور این حجم گسترده نیروهای خدماتی برای تسریع در روند پاکسازی است تا مردم بتوانند هرچه زودتر از این فضا استفاده کنند.

سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به رویکرد اجتماع‌محور شهرداری اهواز، گفت: در این رویکرد اولویت‌های مردم مدنظر قرار می‌گیرد و شهر حتی‌الامکان توسط آن‌ها اداره شده و شهرداری نقش هماهنگ کننده را عهده دارد.

وی ادامه داد: از سمن‌ها، گروه‌های اجتماعی وجهادی دعوت می‌کنیم در حوزه‌های مختلف شهری به کمک شهرداری بیایند و در این راستا با ما همفکری و همراهی کنند که در حوزه خدمات و زیباسازی شهری حضور سمن‌ها و گروه‌های اجتماعی می‌تواند از اثرگذارتر باشد.

وی عنوان کرد: اولویت همه دستگاه‌های اجرایی باید تقویت مدیریت شهری و بهبود خدمات آن باشد و دولت و نماینده عالی دولت در استان یعنی شخص استاندار اهواز نیز در جهت پیشرفت اهواز به ما کمک کنند.

شاعری درخصوص خسارات وارد شده به جاده و پارک‌های ساحلی اهواز نیز عنوان کرد: برآورد خسارات صورت گرفته و دولت قول‌هایی داده که انتظار داریم دولت نسبت به خسارت‌های وارد شده شهر اهواز براثر سیل نگاه جدی داشته باشد، زیرا آسیب جدی بوده و فضای سبز در محل‌هایی که زیرآب رفته بودند تماما نابود شده است.

همچنین علیرضا عالی‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: درباره حقوق و مزایای نیروهای خدماتی دغدغه داریم و امسال تاکید زیادی بر این مسئله توسط مسوولان صورت گرفته و ما نیز مکلف به پرداخت هستیم.

وی ادامه داد: اگر بی‌نظمی در پرداخت حقوق کارگران صورت گرفته  به این دلیل است که شهرداری اهواز از وضعیت اقتصادی کشور جدا نیست اما مهم‌ترین اولویت شورای شهر و شهرداری اهواز پرداخت حقوق نیروهای خدمات شهری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات