دو پارک به مجموعه پارک‌های منطقه یک شهر کرمان افزوده می شود

در سال جاری:

دو پارک به مجموعه پارک‌های منطقه یک شهر کرمان افزوده می شود

شهردار منطقه یک شهر کرمان، از اجرای یک پارک در ضلع شمالی پل سیدی تحت عنوان «بلدالامین» خبر داد و گفت: کار طراحی این پارک انجام  شده و بعد از مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی آن از نیمه دوم سال جاری آغاز می شود.

رضا خیاط زاده در گفت وگو با کرمان آنلاین با اشاره به این که بهسازی و زیبا سازی حاشیه‌ی بزرگراه امام رضا در سال جاری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است افزود: در این راستا ایجاد پیاده راه سلامت و پارک بلد الامین در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پارک بلدالامین یک هکتار مساحت دارد و درآن فضاهای متنوعی از جمله مسیر دوچرخه سواری و پیاده‌روی، سکوهای نشستن، فضای بازی کودکان، نمازخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه یک، احداث پارک جدید در خیابان امام سجاد (ع) واقع در شهرک بنی‌هاشم را از دیگر اقدامات منطقه یک در راستای افزایش سرانه فضای سبز محله ها ذکر کرد و گفت: یکی از اولویت های کاری، ایجاد تعادل در سرانه فضای سبز در کل محدوده خدماتی منطقه  است که برهمین اساس پروژه احداث بوستان جدید در شهرک بنی هاشم و حاشیه پل شهید بهشتی در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

خیاط زاده خاطرنشان کرد: مساحت زمین در نظرگرفته شده برای ایجاد پارک محله‌ای در محله بنی هاشم، سه هزار متر مربع است و عملیات اجرایی آن از نیمه دوم سال شروع می شود.

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات