چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور و با حضور عبدالرحمن نقشین عضو کمیسیون، اکبر ابوالفتحی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، محمد میلانی دبیر انجمن های ادبی استان در تاریخ ۹۷/۱۰/۱۰ با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک ولادت با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: امروز ۹ دی بعنوان یکی از روزهای تاریخی و حماسه ای کشور است که در آن مردم غیور ایران اسلامی با لبیک بر آرمانهای انقلاب بار دیگر در مقابل فتنه و فتنه گران ایستادند .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور در ادامه سخنانش اذعان داشت : مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور در حماسه ۹ دی حماسه دیگری را آفریدند که جا دارد از حضور پرشورشان در این روز تقدیر و تشکر نمایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: بحث بصیرت افزایی یکی از مهمترین بحث هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و میثاق دوباره مردم با آرمانهای نظام در ۹ دی دیده شد .

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شده و خواهد شد و نیاز است تا مردم عزیز ایران اسلامی بر فرمایشات مقام معظم رهبری دقت کنند .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات