چهل و سومین جلسه کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و سومین جلسه کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و سومین جلسه کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

چهل و سومین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس مسعود پاکی و با حضور مهندس عادل فتاحی عضو کمیسیون ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا در تاریخ ۹۷/۱۰/۱۰ با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، مهندس مسعود پاکی رئیس کمیسیون عمران شورا ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک پیشاپیش سال نو میلادی ۲۰۱۹ به هموطنان مسیحی گفت: چهل و سومین جلسه کمیسیون با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون برگزار و در این جلسه به موضوع درخواست اهالی کوچه بن بست ۶متری واقع در خیابان شهید بهشتی کوچه ۲۷ رسیدگی و مقرر گردید با دعوت از مسئولین راهنمایی و رانندگی و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه جهت ارائه توضیحات لازم در این مورد و موارد مشابه به کمیسیون ارائه دهند .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: در جلسه کمیسیون عمران به درخواست مدرسه غیر دولتی علم آفرین نیز رسیدگی و مقرر گردید برابر آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه اقدام شود .

مهندس مسعود پاکی در ادامه سخنانش افزود: استاندارد سازی پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه یکی دیگر از موضوعات مهم جلسه کمیسیون بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه را به کمیسیون ارائه نمایند .

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در چهل و سومین جلسه کمیسیون همچنین طرح توسعه محدوده زوج و فرد تردد خودروها در بافت مرکزی شهر ارومیه منتهی به خیابان امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری ارومیه تا حصول نتیجه موضوع را از شورای هماهنگی ترافیک پیگیری نماید .

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: موضوع واگذاری و افزایش تاکسی به تعداد ۱۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل فرودگاه ارومیه جهت ارائه خدمات بهینه به مسافران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه توضیحات کامل و آمار دقیق تعداد تاکسیهای موجود در فرودگاه و سن ناوگان را به کمیسیون ارائه نماید .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات