پایان آزادسازی ادامه خیابان اردیبهشت تا بهار ۹۸

پایان آزادسازی ادامه خیابان اردیبهشت تا بهار ۹۸

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی چند پلاک باقی مانده ادامه خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان طالقانی تا خیابان میردادماد با همکاری اهالی محل تا اردیبهشت‌ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

مهین شکرانی اظهارکرد: برای احداث ادامه خیابان اردیبهشت باید ابتدا آزادسازی و توافق با مالکان پلاک‌های در مسیر انجام و سپس عملیات اجرایی آغاز می‌شد، در حالی که این روال انجام نشده و در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت‌ها، روند آزادسازی به کُندی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در صدد هستیم چند پلاک باقی مانده را با همکاری اهالی محل آزادسازی و این بخش را تا اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام برسانیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به احداث پارکینگ اردیبهشت، افزود: پارکینگ خیابان اردیبهشت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد و تعداد ۱۰۲ خودرو را در خود جای خواهد داد.

شکرانی با بیان اینکه پارکینگ اردیبهشت، سال آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برای احداث این پارکینگ که در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی صورت می‌گیرد، شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ساماندهی پیاده رو خیابان شیخ بهایی، گفت: در خیابان شیخ بهایی عرض زیادی برای عبور عابران پیاده وجود ندارد، با وجود این شرایط، مغازه‌داران نیز اقدام به سد معبر و اشغال فضای پیاده رو می‌کنند که باعث اخلال در رفت و آمدها می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای ساماندهی پیاده رو خیابان شیخ بهایی در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات