سازمان املاک شهرداری پاسخگویی را برای روز قیامت گذاشته است

سازمان املاک شهرداری پاسخگویی را برای روز قیامت گذاشته است

www.BanaNews.irنایب رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از پاسخگو نبودن سازمان املاک شهرداری تهران به شورای شهر، گفت: انگار پاسخگویی به شورا را برای روز قیامت گذاشته‌اند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسن بیادی در سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران به اهمیت معرفی سازمان‌ها و شرکت‌هایی که همچنان با حسابرسان همکاری نمی‌کنند اشاره کرد و گفت: سازمان املاک شهرداری به هیچ‌عنوان پاسخگو نیست؛ حدود ۵ ماه است که به آنها تذکر داده‌ایم و خواستار ارائه توضیحات از سوی آنها شده‌ایم، ولی بی نتیجه بوده است.

وی اظهار داشت: انگار قرار گذاشته‌اند که روز قیامت پاسخگوی ما باشند.

در جلسه امروز شورای شهر گزارش حسابرس قانونی درباره عملکرد مالی شهرداری منطقه ۷، ۱۳ و ۲۰ شهرداری تهران، ارائه شد و شهرداران این مناطق توضیحات لازم را ارائه کردند.

رسول خادم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به همکاری این مناطق برای تهیه گزارش حسابرسی، گفت: این مناطق با اشکالات کمتری روبه‌رو بودند، اما باز هم شاهد عدم همکاری در مورد املاک ثبت شده در سازمان املاک و مستغلات شهرداری بوده‌ایم.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، در جریان ارائه گزارش شهرداری منطقه ۲۰، حسابرس به مشارکت در پروژه «راگا» با شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی اشاره کرد که از سال ۸۵ آغاز شده ولی تاکنون به اتمام نرسیده است.

عبداللهی، شهردار منطقه ۲۰ شهرداری تهران در ارائه توضیحات خود دراین‌باره، گفت: سال ۸۶ تحویل زمین صورت گرفته و قرار بوده ۱۸ ماهه تکمیل شود ولی به دلیل برخی مشکلات هزار متر به مجموع پروژه که ۱۱ هزار و ۲۸۰ متر بود افروده شد.

وی ادامه داد: دهه فجر سال گذشته سالن‌های سینمای این مجموعه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

    نظرات