اتمام عملیات عمرانی المان ورودی شیراز از سمت جاده بوشهر

اتمام عملیات عمرانی المان ورودی شیراز از سمت جاده بوشهر


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس مهرجهانیان با بیان اینکه عملیات عمرانی المان ورودی شیراز از سمت جاده بوشهر به اتمام رسیده، گفت: برای انجام عملیات نورپردازی منتظر تامین اعتبار هستیم و  عملیات زیباسازی آن نیز در حال انجام است.
شهردار منطقه چهار در بازدید از بوستان جنت با تاکید بر هماهنگی و برنامه ریزی به منظور پذیرایی هر چه با شکوه تر از میهمانان سومین حرم اهل بیت اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن ورودی جنوبی شهر شیراز در محدوده این منطقه تدابیری لحاظ می شود که مسافرین و شهروندان شیرازی خاطرات زیبایی از نوروز ۹۸ به یاد بسپارند.
وی با اشاره به انجام رنگ آمیزی دیوارها و تک لبه ها، احیای فضای سبز و کاشت انواع گل ها، اجرای نورپردازی و مرمت آبنماها و اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی گفت: تلاش داریم شیراز را بهتر از گذشته به مسافرین معرفی کنیم تا شهروندان شیرازی، بیشترین بهره اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از نوروز ببرند.
مهندس مهرجهانیان با اشاره به اینکه تعمیر کلیه بوستان های منطقه در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال تمام این پروژه همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: عملیات زیرسازی و زیباسازی در پارک ۷ هکتاری کشن در حال انجام است و حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. با توجه به برنامه زمان بندی شده پارک ۷ هکتاری کشن در خردادماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد.
شهردار منطقه چهار از احداث کوچه باغ گل در پارک کودک خبر داد و گفت: زمین کوچه باغ به مساحت دو هزار متر مربع است و فضایی مفرح را برای کودکان بوجود می آورد. هم اکنون طراحی این کوچه باغ به اتمام رسیده است و به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.
مهندس مهرجهانیان با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد تومان عملیات ترمیم و روکش آسفالت در سطح منطقه چهار انجام شده است، اضافه کرد: همچنین عملیات جدول گذاری، کانیوا گذاری نیز در سطح منطقه با توجه به نیاز شهروندان و بر اساس برنامه زمانبندی در حال انجام است به عنوان مثال در بولوار عدالت جنوبی حد فاصل خیابان فتح المبین تا عادل آباد در حال انجام سه کیلومتر لوله گذاری با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان هستیم.
شهردار منطقه چهار بیان کرد: تعریض خیابان سرباز در دستور کار قرار گرفته و تمام منازل مسکونی در محوطه تملک شده است اما پرونده تملک چندین ملک تجاری در دادگاه در جریان است و منتظر رای دادگاه هستیم تا به محض صدور حکم عملیات اجرایی را آغاز کنیم.
مهندس مهرجهانیان افزود: در نظر داریم تا محل تجمعی با ظرفیت سه هزار نفر در سطح منطقه را احداث نماییم و تاکنون نیز چندین محل مورد مطالعه قرار گرفته است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات