بازدید های مختلفی به لحاظ برقرار بودن ایمنی در پاساژها انجام شده است

بازدید های مختلفی به لحاظ برقرار بودن ایمنی در پاساژها انجام شده است

حسین زندیه وکیلی ، شهردار منطقه دو اراک عنوان کرد: در روزهای زوج از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ ملاقات مردمی در منطقه برگزار می شود . حجم عمده درخواست ها به صورت مستقیم پیگیری می شود و این ارتباط رو در رو بسیاری از مشکلات را حل کرده است.
وی ادامه داد: در صورتی که کمیسیون ماده ۵ اجرا می شد، از خیابان امیرکبیر تا میدان ۷ تیر به صورت پیاده راه شود ، جاذبه های بزرگی در شهر اراک ایجاد می شد.
زندیه وکیلی تصریح کرد: شورای شهر پنجم پیگیر بود تا پیاده راه هایی متناسب با معلولین و نابیانایان ایجاد شود که پارک ملت به عنوان فضای سبز معلولین معرفی شد، همچنین خیابان شهید رجایی و خیابان امام برای اجرای این پروژه معرفی گردیدکه هر دوی این خیابان ها ضوابط لازم را دارند.
وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمام شرایط لازم برای پیاده راه های خیابان شهید رجایی اجرا شد. خیابان شهید رجایی نیازمند هزینه بیشتری است تا ضوابط راه معلولین در آن رعایت شود.
زندیه وکیلی گفت: به لحاظ تعریف استانداری یک بخشی از خیابان رودکی ، کوچه پور محسن و بخشی از بلوار میرزای شیرازی به عنوان بافت فرسوده ابلاغ شده است. ولی به لحاظ بافت های جا مانده شهری و مشکل دار شهرک ولیعصر(عج) و یک بخشی از کوی علی ابن ابیطالب(ع) وجود دارد که این دو منطقه قرار است رسیدگی بیشتری در حوزه شهرسازی شود.
وی ادامه داد: از ۲۲ نقطه معرفی شده برای آب گرفتگی سطح شهر به ۱۸ مورد آن رسیدگی شد. ۴ مورد باقی مانده به دلیل فرسودگی جداول و غیر استاندارد بودن اندازه جداول دچار مشکل شد که در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
زندیه وکیلی اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که برای آب گرفتگی سطح معابر انجام داده ایم ایجاد کانال های عرضی در سطح خیابان شهید بهشتی و مقابل امامزاده بوده است.
وی تصریح کرد: تغییر مدیریت و نیز تغییر مکرر شهردار تاثیرات منفی خودش را در دراز مدت نشان خواهد داد.فقط مدیریت طولانی مدت است که می تواند سیستم را سامان دهد. متاسفانه با مدیریت کوتاه مدت کسی پاسخگوی عملکرد موقت خود نیست و این عدم امنیت باعث می شود اتفاق خیلی مهمی هم در شهرداری رخ ندهد.
زندیه وکیلی بیان کرد: دادستان یک رسالتی را بر عهده شهرداری منطقه دو گذاشته است که حساسیت بیشتری بر روی مراکز تجاری وجود داشته باشد. از همین رو بازدید های مختلفی به لحاظ برقرار بودن ایمنی های لازم در پاساژها انجام شده که در حال حاضر مشخص شد که پاساژ طلا به دلیل اتصالات برق این پاساژ که به نادرستی سیم کشی شده جان مردم را در معرض خطر قرار داده که درصدد رفع این مشکل هستیم تا واقعه ای شبیه پلاسکو برای این شهر رخ ندهد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات