بیش از ۲۶۰۰۰ کاشانی آموزش‌های آتش نشانی را  فراگرفتند

بیش از ۲۶۰۰۰ کاشانی آموزش‌های آتش نشانی را فراگرفتند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در ۹ماهه نخست سال جاری  ۲۶ هزار و ۴۰۴   نفراز شهروندان کاشانی به صورت تئوری وعملی آموزش‌های ایمنی عمومی و آتش نشانی و هم چنین تخصصی  را فرا گرفتند.

محمدمسعود چایچی تصریح کرد: آموزش‌ها در زمینه ایمنی و اطفاء حریق، شناخت انواع طبقات آتش و راه های مقابله با آن، نحوه ارتباط با شماره۱۲۵ آتش نشانی در زمان حوادث و آتش سوزی، جعبه های اف  F  آتش نشانی، نحوه استفاده از خاموش کننده های(کپسول) آتش نشانی، خروج اضطراری در زمان حادثه، سیستم های اعلام،  اطفاء حریق و آشنایی با نکات ایمنی، موارد ناایمنی و اهمیت و شناخت فرهنگ ایمنی را به اقشار مختلف شهرستان آموزش دادند.

چایچی با تاکید بر اهمیت آموزش ضمن خدمت برای آتش نشانان  گفت: تاکنون  ۱۳ دوره تخصصی تحت عنوان فرماندهی عملیات  در حوادث و حرائق، کار در ارتفاع، دستگاه تنفسی، مدیریت عملیات در ساختمان های بلندمدتبه بوده است.

وی  یادآور شد:  فراخوان عمومی طرح " هرشهروند، یک آتش نشان" درحال انجام است  که علاقمندان، می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان به  شماره ۱۰۰۰۰۰۱۲۵۰۰۰  مشارکت خود را در این طرح اعلام کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات