ثبت و پاسخگویی بیش از ۱۸۵۰ پیام در سامانه۱۳۷ منطقه دو

ثبت و پاسخگویی بیش از ۱۸۵۰ پیام در سامانه۱۳۷ منطقه دو

احمد شاه بالایی با بیان اینکه سامانه۱۳۷فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه‌ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۷به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.

شاه بالایی تاکید کرد: از ۱۸۵۲پیام رسیده در ۹ ماهه نخست سال۹۷، تعداد۳۹۲پیام در زمینه آسفالت، ۱۱۱موردآبگرفتگی، ۲۰۲مورد تنظیف، ۲۱۴مورد جمع آوری زباله ومابقی  پیام ها در زمینه های فضای سبز، ساخت وسازغیرمجاز، لایروبی و سد معبر، آسیب های اجتماعی و حمل ونقل وترافیک بوده که بیشتر موارد انجام و مابقی درخصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.

وی افزود: در این مدت ۱۷هزارو۳۵۰مترمربع از معابر سطح منطقه با بیش از۹۷۵تن آسفالت لکه گیری گردید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات