کرج به شهری پویا و شاداب تبدیل می‌شود

کرج به شهری پویا و شاداب تبدیل می‌شود






فریده بزنی بیرانوند در این رابطه ، اظهار کرد: شورای پنجم طی یک یک سال و نیم اخیر به دنبال حل مشکلات شهر و شهروندان بوده و در این مسیرهای گام‌های جدی ای برداشته است.

وی ادامه داد: البته نمی‌توان از این مساله چشم پوشی کرد که شورای پنجم به عنوان لیست امید در مقطعی به دلیل پاره‌ای از مسائل مثل تاخیر در انتخاب شهردار نتوانست انتظارات شهروندان را آن طور که باید و شاید برآورده کند ولی خوشبختانه در حال حاضر این موانع برطرف شده و اعضا با تمام توان پیگیر مطالبات به حق مردم هستند.

وی افزود: بدون شک عملکرد مناسب شورا و شهرداری توسعه همه جانبه شهر و رضایت شهروندان از مدیریت شهری را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه برای حرکت در مسیر توسعه تغییر نگرش مدیران در برخی حوزه‌ها  ضروری است،  توضیح داد: با گذر از دیدگاه سنتی برای اداره شهر می‌توان کرج را به شهری پویا و شاداب تبدیل کرد.

بزنی با بیان اینکه عمر خدمت رسانی مسئولان کوتاه است، ابراز کرد: بیش از یک سال از عمر شورای پنجم می گذرد و در چشم به هم زدنی دوره چهار ساله تمام می‌شود بنابراین تک تک اعضا باید از هر فرصتی برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

عضو شورای شهر گفت: مردم عملکرد امروز ما را قضاوت می‌کنند به همین دلیل نباید کاری کنیم که شهروندان در آینده بگویند شورای پنجم کاری برای شهر انجام نداد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت سیما و منظر شهری کرج افزود: باید چهره شهر به گونه ای تغییر کند که مردم با عبور از معابر و خیابانها روحیه بگیرند و حس نشاط و شادی در آنها ایجاد شود.

این مسئول گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که کرج به شهری منسجم با المان های معنادار فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود و از این طریق بتواند هویت خود را تثبیت کند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات