روح‌الله بصیری نیا حامل پرچم متبرک کربلا و شهدای دفاع مقدس به...

روح‌الله بصیری نیا که سفر فرهنگی ورزشی خود را به نیابت از خانواده‌های شهدا با دوچرخه آغاز کرده است پس از ورود به کرمان مورد استقبال مسئولین استان از جمله مجموعه شرکت آب منطقه ای کرمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، روح‌الله بصیری نیا که سفر فرهنگی ورزشی خود را به نیابت از خانواده‌های شهدا با دوچرخه آغاز کرده است امروز سه شنبه ۱۸ دی ماه ۹۷ پس از ورود به کرمان مورد استقبال مسئولین استان از جمله مجموعه شرکت آب منطقه ای کرمان قرار گرفت.

پس از ورود این ورزشکار دوچرخه سوار، نشست صمیمی با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاونین و جمعی از مدیران این شرکت در محل اتاق مدیریت عامل برگزار گردید.

در ابتدای این نشست آقای بصیری نیا خاطراتی از سفرهای خود و عکس العمل های خانواده معظم شهداء نقل کرد و از اهداف خود در خصوص این سفر معنوی، فرهنگی و ورزشی مطالبی بیان نمود.

روح‌الله بصیری نیا بصیری نیا دوچرخه سوار و عضو کمیته ایرانگردی و جهانگردی فدراسیون دوچرخه سواری ایران افزود: حامل پرچمی مقدس و متبرک هستم که تصاویر گران‌قدر شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم از هر استان انتخاب‌شده و از کرمان هم تصویر شهید بزرگوار سردار شهید الله دادی بر روی این پرچم نقش بسته است .

مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان نیز از حرکت معنوی، فرهنگی و ورزشی روح‌الله بصیری نیا ورزشکار دوچرخه سوار که پیام‌رسانی شهدا و ایثارگری ملت ایران در عرصه‌های مختلف و ترویج فرهنگ مهدویت را سرلوحه کار خود داده است قدردانی نمود .

همچنین روح الله بصیری نیا ضمن تشکر از مهمان نوازی گرم مردم شریف استان کرمان و مسئولین و کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان با اهداء لوح سپاس به مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت، قدردانی کرد.

در ادامه لوحی به نمایندگی از خانواده شهدا در شرکت آب منطقه ای کرمان به مهندس عرب پور معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت (برادر دو شهید) اهداء گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات