اعزام مدرسان نجات آب در استان خراسان رضوی

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در کارگاه آموزشی مدرسان نجات آب گفت: بنا به ضرورت ارتقای آگاهی های عمومی در زمینه سازگاری با کم آبی و ابتکار شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، مدرسان نجات آب پس از فراگرفتن مهارت تدریس و تسهیلگری در زمینه نجات آب و سازگاری به کم آبی، به شهرستان های استان برای انتقال آموزه ها به اقشار مختلف اعزام می شوند.

به گزارش رورابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم با اعلام این خبر افزود: در اولین گام اجرای این برنامه ۳۵ نفر از کارشناسان و مدیران شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در سطح ستاد و ادارات وابسته در قالب این کارگاه یک روزه به صورت عملی مهارت تدریس و تسهیلگری در چارچوب مفاهیم نجات آب و سازگاری با کم آبی را فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۵۰۰ آموزشگاه در مقطع متوسطه در این استان در حال آموزش دانش آموزان هستند عنوان کرد: امسال به منظور پیاده سازی کتاب درسی انسان و محیط زیست تفاهم نامه ای مابین شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش منعقد شده است که در چارچوب این تفاهم نامه مقرر شده است کلیه دبیران مدرس کتاب انسان و محیط زیست توسط شرکت آب منطقه ای تحت آموزش های نجات آبی قرار گیرند. برگزاری کارگاه آموزشی مدرسان نجات آب نخستین گام در پیاده سازی این برنامه آموزشی است.

جم پتانسیل های کارگروه مدرسان نجات آب در استان خراسان رضوی را بسیار غنی برشمرد و افزود: فراگیران این کارگاه با رعایت معیارهایی از میان مدیران و کارشناسان شرکت گزینش شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، ایشان علاوه بر آموزش معلمان و دانش آموزان، در انتقال آموزه های نجات آب به دانشجویان، اصحاب رسانه، روحانیون، هنرمندان، کشاورزان، اعضای شوراهای اسلامی و سایر اقشار جامعه همکاری خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی درباره برنامه آموزشی این کارگاه اظهار داشت: در این کارگاه نماینده شرکت مشاور آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به مهارت افزایی فراگیران در خصوص روش های تدریس و تسهیلگری و همچنین محتوای آموزشی سازگاری با کم آبی پرداخت. همچنین رئیس گروه آموزش مقطع متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی مخاطب شناسی و فنون تدریس به دانش آموزان را تدریس کرد. این کارگاه به صورت تعاملی و با تمرین های عملی به منظور افزایش مهارت فراگیران به اجرا درآمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات