مراسم تودیع و معارفه مدیردفتر حراست وامورمحرمانه شرکت آب منطقه...

آئین تودیع و معارفه مدیردفترحراست و امورمحرمانه شرکت آب منطقه ای همدان با حضور مدعوین در شرکت آب منطقه ای همدان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، جلسه تودیع و معارفه مدیردفترحراست و امورمحرمانه شرکت آب منطقه ای همدان با حضورخدادادی معاون هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو و دکتر حسینی مدیرکل دفترحراست وامورمحرمانه شرکت مدیریت منابع آب ایران درسالن شهیدیوسف صنعتی شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان گفت: خوشبختانه شرکت آب منطقه ای همدان خصوصا" در این چند سال اخیر با کمترین تنش و چالشی مواجه بوده است که این مرهون دفتر حراست شرکت است.

در ادامه این مراسم خدادادی معاون هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو گفت: مهمترین وظیفه حراست پیشگیری از هرگونه اقدام است چون در صورت عدم پیشگیری در مراحل بعدی شرکت دچار چالش خواهد شد.

در پایان دکتر حسینی مدیرکل دفترحراست وامورمحرمانه شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن تشکر وقدردانی از مهندس ستوده وهمکارانشان گفت: واحد حراست و حفاظت یکی از مهمترین واحدها محسوب می شود چرا که حراست وظیفه تامین احساس امنیت را در فضای اداری بر عهده دارد .

دکترحسینی افزود : بالندگی، شکوفایی و پیشرفت سازمان مستلزم وجود محیطی امن، سالم، منظم و پویا است و حراست با توجه به وظایف و کارکردهای ذاتی خود، نقش مهمی در این زمینه می تواند ایفا نماید .

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیر سابق حراست شرکت غلامرضا دهقانی تقدیر شد و مهندس امیر حبیبی پور به عنوان مدیر دفتر حراست شرکت آب منطقه ای استان همدان منصوب و معرفی شد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای همدان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای همدان

    شركت آب منطقه‌ای همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات