وزیر مسکن: تامین مسکن مردم امری معنوی است

وزیر مسکن: تامین مسکن مردم امری معنوی است

www.BanaNews.irوزیر مسکن و شهرسازی دیدگاه مسوولان نسبت به تأمین مسکن مردم را معنوی عنوان کرد و گفت: زیرساختها، مسکن، اشتغال، بیمه، رشد اقتصادی، سهام عدالت و هدفمند کردن یارانه‌ها باید در راستای خدمت به مردم فراهم شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در جلسه مشترک شورای مسکن و حمل و نقل خراسان جنوبی گفت: دشمنان قصد ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت را دارند که مردم و مسوولان باید با شعور و آگاهی و نشان دادن الگویی موفق از خود این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی افزود: ایران همیشه در جبهه حق، انسان‌دوستی، دفاع از شرافت و انسانیت گام برداشته از این رو توطئه‌های دشمن در کشورهای اسلامی علیه ایران به ضرر خودشان تمام شده است.

وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: نظام ایران مبتنی بر احکام اسلام و قرآن است. زمانی که نیاز باشد مردم جان خود را در برابر اسلام هدیه می‌کنند اما زمانی که نیاز به ایثار و گذشت نیست باید با تمام توان برای مردم خدمت کرد.

نیکزاد با تأکید بر این نکته که باید اقتصاد ایران را به جایگاه واقعی خود در منطقه برسانیم، تاکید کرد: خراسان جنوبی با پتانسیل خود می‌تواند در بخشهای مختلف به جایگاه مطلوب‌تری برسد.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، قهرمان رشید ـ استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه وزارت مسکن نگاه جدی به مشکلات مردم دارد، گفت: در حال حاضر هزار و ۶۲۷ واحد مسکونی در سطح استان افتتاح شده که بیش از هزار واحد از این تعداد متعلق به مرکز استان است.

وی ادامه داد: احداث بیمارستانهای شهرستانهای درمیان و سرایان تا پایان خرداد ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی ـ نماینده مردم بیرجند و درمیان نیز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و پروژه‌های مسکن مهر در دولت نهم و دهم را تحولی بزرگ دانست.

وی خاطرنشان کرد: نبود مساجد در مجتمع‌های مسکونی مهر نقص بزرگی است علی رغم اینکه در برنامه توسعه پنجم داشتن مسجد، مدرسه و مراکز رفاهی قانون برشمرده می‌شود.

 

 

    نظرات