پیام قدردانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از مجموعه...

در پی کسب موفقیت های اخیر شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در سطح ملی و استانی مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت با صدور پیامی از همت، تلاش و زحمات ارزشمند تمامی مدیران، کارشناسان و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در این پیام آمده است:   کسب جایگاه سوم کشوری در بین شرکتهای تابعه وزارت نیرو در بخش آب و کسب عنوان دستگاه برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶ در بین دستگاههای اجرایی استان، رویداد های ماندگاری است که زینت بخش سوابق پرافتخار این شرکت خواهد بود.

بی شک مسئولیت ما برای حفظ این توفیقات در گرو برنامه محوری، مسئولیت پذیری، قانون مداری و پاسخگویی برای ایفای مسئولیت بهتر و ارائه خدمات بیشتر به مردم شریف استان می باشد تا در پرتو تلاش های خستگی ناپذیر و هم افزایی و نوآوری مجموعه مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت، این حرکت متعالی و  رو به جلو همچنان استمرار یابد.

اینجانب این موفقیت ها را به تمامی مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون مجموعه همکاران گرانقدر را در جهت ارتقاء جایگاه سازمانی و خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی

    شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات