فراخوان نخستین دوره جشنواره داستانی آب در سطح ملی منتشر شد

فراخوان نخستین دوره جشنواره ملی داستانی "آب" منتشر شد.

سلمان باهنر، دبیر هنری جشنواره داستانی "آب" دهم دی ماه ، با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال نخستین دوره جشنواره داستانی "آب"در سطح کشور با همکاری انجمن های ادبی ، نویسندگان و شرکت آب منطقه ای اصفهان برگزارمی شود . نویسنده ی مجموعه داستان "سی وسه پل چهار و نیم اکتاو" با تاکید بر این که هدف این جشنواره ایجاد مفهومی برای بازنمایی تصویر وضعیت منابع آب ایران در قالبی ادبی است ، ادامه داد: این جشنواره در دو بخش داستان و نزدیک داستان ، روایت و زندگی نگاره ، برگزار می شود . باهنر تصریح نمود : در آثار ارسالی ، آب باید نقشی محوری داشته باشد، به این معنا که داستان با مولفه های وضعیت منابع آب و نقش آب در زندگی و اقلیم مردمان گره خورده باشد.

وی در خصوص شرایط ارسال آثار به این جشنواره توضیح داد این جشنواره محدودیتی برای داستان‌هایی که پیش از این کسب رتبه کرده یا در مجلات چاپ شده باشند ندارد و تنها محدودیتِ این جشنواره ممنوعیت ارسال آثاری است که در کتابی چاپ شده باشند و یا به هر نحوی مشمولِ حقوق ناشر باشند.

باهنر افزود : هر شرکت‌کننده می‌تواند بدون محدودیت هر تعداد داستان و روایت که دربرگیرنده‌ی مضامین و اهداف محتوائی جشنواره باشد ارسال نماید .

دبیر هنری نخستین جشنواره ملی داستان "آب" درباره نحوه ی ارسال آثار گفت : شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند تا آخرین ساعت آخرین روزِ سال ۱۳۹۷ آثار خود را در سایت جشنواره در بخش نخستین جشنواره داستانی آب به آدرس " www.esrw.ir "  بارگذاری نمایند .

باهنر با اشاره به این که همه مراحل جشنواره به صورت برخط انجام می شود ، تصریح کرد: در پایان جوایز به نفرات برتر هر بخش و به تفکیک جایزه در سه بخش حرفه ای ، آماتور و کودک و نوجوان اهداء خواهد شد.

وی افزود:آئین اختتامیه این جشنواره با همکاری انجمن های ادبی ، نویسندگان و شرکت آب منطقه ای اصفهان در هفته نخست اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات