افزایش ۳۰۰ درصدی آثار ارسالی داناب

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش ۳۰۰ درصدی آثار ارسالی طرح ملی "داناب" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان امروز دوازدهم دی ماه در همایش سالانه طرح ملی دانش آموزی نجات آب " داناب " ، مهندس محمد شفائی افزود : امسال  هفت هزار و ۲۰۰ اثر از دانش آموزان به دبیرخانه طرح داناب ارسال شدکه نسبت به سال قبل، سه برابر افزایش یافته و نشان دهنده افزایش مخاطبان این طرح است .

وی با اشاره به این که از سال ۱۳۸۹ طی انعقاد تفاهمنامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت نیرو طرح اجرایی شد، گفت: ۱۸۹هزار دانش آموز دوره اول متوسطه اصفهان در یک هزار و ۲۰۰ مدرسه در نواحی ۴۱ گانه این استان آموزش های لازم را برای جلوگیری از هدر رفت آب و آشنایی بامفاهیم منابع آبی را فرا می گیرند .

محمد شفایی اظهارداشت : در طرح داناب ۴۱ رابط و ۴۱کارشناس آموزش و پرورش در ارتباط بادبیرخانه طرح در روابط عمومی  آب منطقه ای اصفهان هستند و در زمینه وضعیت منابع آبی به دانش آموزان اطلاع رسانی و آموزش های لازم را برای مصرف بهینه آب به آنها ارائه می دهند .

وی تربیت نسلی آشنا به بحران آب را هدف اصلی این طرح بیان کرد و افزود: دانش آموزان آثار خود در موضوع حفظ منابع آبی را در قالب شعر، مقاله، روزنامه دیواری، وبلاگ ،پاورپوینت، ایده برتر و عکس ارائه می کنند .

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان این که امسال در رتبه بندی آثار کمیت ، کیفیت و پیگیری رابطان و کارشناسان هر سه با هم عوامل تعیین کننده بودند ، گفت : جرقویه سفلی ، جلگه ، باغبهادران و پیربکران طی ارزیابی صورت گرفته از میان ۴۱ ناحیه دارای بهترین آثار بودند .

وی با اشاره بازدید روزانه بالغ بر ۶۰۰ نفر از سایت داناب اضافه کرد : استفاده از فضای مجازی ارتباط همیشگی ما و مخاطبان را میسر ساخته و از سه سال قبل نیز در روند آموزش از شبکه های اجتماعی حداکثر استفاده شده است .

هفتمین همایش طرح داناب امروز با حضور مدیران ، مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای اصفهان و همراهی جمعی از دانش آموزان با اجرای برنامه هایی که در نوع خود اولین بودند در تالار شرکت آب منطقه ای اصفهان برگزار شد . از این برنامه های می توان به اجرای تئاتری مشارکتی با حضور دانش آموزان اشاره نمود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات