قطع انشعاب غیرمجاز خانه‌باغ‌ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر از قطع انشعاب غیرمجاز خانه‌باغ‌ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: برخورد قاطع و فوری در این زمینه ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به نقل از مهر؛ مهندس شاهپور رجایی شنبه‌شب در نشست هماهنگی تامین آب استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تامین منابع آبی استان بوشهر نسبت به حفر چاه در برخی از نقاط استان اقدام شده است.

وی از حفاری کامل پنج حلقه چاه در شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: مراحل آزمایش پمپاژ این چاه‌ها در حال انجام است و برای چاه جدید نیز جانمایی شده است و یک چاه که در نزدیکی خط قرار دارد نیز به این سیستم اضافه می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر از تائید مطالعات آبشیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی برازجان خبر داد و بیان کرد: با تائید نهایی این مطالعات، اجرای طرح برای تعیین سرمایه‌گذار انجام خواهد شد.

رجایی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای کف‌شکنی چاه‌های خائیز در شهرستان تنگستان،‌ خاطرنشان کرد: اجرای آبشیرین‌کن نوار ساحلی تنگستان نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه کف‌شکنی چاه‌ها در خائیز در تامین آب مورد نیاز تابستان نقش مهمی خواهد داشت، ادامه داد: نصب تجهیزات اندازه‌گیری در مبادی شهرها و روستاهای استان بوشهر از برنامه‌های مهم است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر از قطع انشعاب غیرمجاز خانه‌باغ‌ها در شهرها و روستاهای استان خبر داد و افزود: برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز کاری کمتر از ساخت آبشیرین‌کن و حفر چاه برای تامین آب نیست.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات