تهاتر بدهی شهرداری به بانک ها با طلب شهرداری از دولت یک اتفاق ماندگار  ...

تهاتر بدهی شهرداری به بانک ها با طلب شهرداری از دولت یک اتفاق ماندگار ...

تهاتر بدهی شهرداری به بانک ها با طلب شهرداری از دولت یک اتفاق ماندگار است/ پروژه میدان راه آهن در بهمن و میدان کوکا کولا تا پایان سال آماده سازی شود

شهردار مشهد با اشاره به تهاتر ۱۱۵۲ میلیارد تومانی بدهی شهرداری به بانک ها از طریق تهاتر با طلب های شهرداری مشهد از دولت گفت: تهاتر بدهی شهرداری به بانک ها با طلب شهرداری از دولت یک اتفاق ماندگار در تاریخ شهرداری مشهد است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، محمدرضا کلائی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری مشهد که با حضور معاونان، شهرداران مناطق و مدیران شهری برگزار شد، افزود: مطالبات شهرداری مشهد از دولت سالها باقی مانده بود اما با تلاشی که دوستان طی ۲-۳ ماه گذشته در حوزه اقتصادی مالی انجام دادند، بخشی از بدهی های ۵۲ دستگاه اجرایی به شهرداری مشهد مشخص و با بدهی شهرداری به بانک ها تهاتر شد که این موضوع یک اتفاق ماندگار دردوره شهرداری خواهد بود.
وی اضافه کرد: بر این اساس از مدیران سازمانها و مناطق می خواهیم که مطالبات دولتی خود را جمع بندی و اعلام کنند. زیرا سال آینده سال سر رسید بدهی ها خواهد بود و ماهانه باید مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از اقساط بانکی را که عدد بسیار سنگینی است بابت بدهی هایمان پرداخت کنیم لذا این موضوع برای ما بسیار مهم است .
کلائی ادامه داد: تاکنون ۱۶۶۰ میلیارد تومان از بودجه نقدی ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد محقق شده و کمتر از ۵۰ درصد آن باقی مانده است که باید تلاش کنیم تا پایان سال بخش زیادی از مبلغ باقی مانده را نیزمحقق کنیم.
شهردار مشهد به رونمایی از پروژه های هوشمندسازی شهرداری مشهد اشاره و تصریح کرد: پروژه های هوشمندسازی مدیریت شهری از جمله کیف پول، سامانه شفافیت و پلت فرم اتفاقات مهمی بود که باید مورد توجه بیشتری قرار گرفته و در جامعه انعکاس گسترده تری داشته باشد.
وی در ادامه جلسه ضمن تاکید بر ارائه گزارش از سوی شهرداران مناطق مختلف شهرداری مشهد برای اعلام و پیگیری پروژه های در دست اقدام خود در این مناطق گفت: بر این موضوع تاکید مجدد دارم که پروژه های میدان راه آهن در دهه فجر و میدان کوکا تا پایان سال آماده بهره برداری شود و برنامه ریزی برای آغاز عملیات پردیس تائتر و پردیس آرامگاه فردوسی به سرعت تدوین شود.
وی ادامه داد: در خصوص نامگذاری کتابخانه مرکزی که حدود ۲۳ سال است معطل مانده بود و با همکاری شهرداری مشهد آماده بهره برداری شده و مقرر است در بهمن ماه به بهره برداری برسد نیز پیگیری های لازم انجام گیرد.
کلائی با بیان اینکه در برنامه های فرهنگی و هنری استقبال از بهار باید به بدنه اجتماعی در نظر گرفته شود، اظهار کرد: بر این اساس زمینه برای مشارکت تشکل های مردمی و سمن ها در زمینه های مختلف فرهنگی هنری در استقبال از بهار در راستای اجتماعی کردن این رویداد فراهم شود.
لازم بذکر است که در ادامه جلسه شورای اداری شهرداری مشهد محمدرضا اسماعیلی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد و مجتبی شاکری روش به عنوان مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری، یوسف پیروی به عنوان مدیرکل بازرسی، معینی به عنوان مشاور شهردار در امور شهر انسان محور و اشرف به عنوان مشاور شهردار در امور راهبردی و رضا فرهادی نیا به عنوان مشاور معاون اجتماعی فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در توسعه فضاهای فرهنگی معرفی شدند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات