طی مراسمی نهمین سالگرد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت حضور مدیریت و همکاران ، به طور با شکوهی در سالن کنفرانس نیروگاه حرارتی ...

طی مراسمی نهمین سالگرد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت حضور مدیریت و همکاران ، به طور با شکوهی در سالن کنفرانس نیروگاه حرارتی ...

طی مراسمی نهمین سالگرد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت حضور مدیریت و همکاران ، به طور با شکوهی در سالن کنفرانس نیروگاه حرارتی تبریز گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور جناب سرگرد فرتاش فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر ،مدیر عامل محترم شرکت و مدیرنیروگاه حرارتی تبریز و استاد محترم دانشگاه تبریز جناب آقای دکتر متفکرآزاد و سایرمسئولین در سالن کنفرانس  نیروگاه حرارتی تبریز برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجانشرقی، جناب آقای مهندس معینی  از میهمانان محترم به جهت حضور در این مراسم تشکر نمود واز مدیران و مسئولین شرکت که همواره برای سرپا نگه داشتن تولید و سربلندی کشور عزیزمان درحال تلاش و کوشش  هستند قدردانی نمود.

وی هدف از این جلسه را بزرگداشت روز تاریخی ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ بیان کرده و گفتند: عظمت امروز ایران عزیز مرهون از خود گذشتگی بسیجیانی است که در زمان جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند و درخت اسلام و این شجره طیبه را آبیاری کردند و امروز این بالندگی و بصیرت را به فرزندان خود جهت ادامه راه امام (ره) و عبور از تمام تهدیدات و فتنه ها ی دشمن هدیه دادند.

وی در ادامه گزارشی از توانمندیهای جوانان متخصص نیروگاه در ساخت و تعمیر قطعات خارجی و به خودکفایی رسیدن در تامین قطعات مهم با لحاظ کردن صرفه جویی عظیم در هزینه ها که نشانه ای از اعتقاد به اقتصاد مقاومتی در بین همکاران شرکت است، ارائه نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر متفکرآزاد از نخبگان بسیجی و عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز پیرامون موضوع فتنه سال ۱۳۸۸ ایراد سخن نمودند.

ایشان حضور مردم در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ را حضور طرفداران یک کاندیدا در مقابل یک کاندیدای دیگر ندانسته بلکه تمام طیف ها و آحاد جامعه را در این موضوع دخیل دانستند و گفتند: هیچ کس نمی تواند این جریان را مال خود بداند.

وی افزود : ۸۵% واجدین شرایط  در انتخابات سال ۱۳۸۸ شرکت نمودند که در جهان این میزان مشارکت بی نظیر است به طوریکه رییس جمهور وقت آمریکا در مصاحبه تلویزیونی خود اظهار داشت که قائله هسته ای ایران دیگر نباید ادامه پیدا کند و پروژه فشار بر ایران با توجه به مقاومت و وحدت ایرانیان بی تاثیر است و این در حالی است که فتنه گران با آن قضایایی که پیش آوردند دوباره باعث امیدواری دشمنان به ادامه فشار و به زانو در آوردن ملت ایران شدند.

دکتر متفکر آزاد ادامه دادند : بعد از تحریم های فلج کننده که محصول فتنه گری در سال ۱۳۸۸ می باشد، عدم اعتماد مردم و زیر سوال بردن امانت داری مسئولین را از دیگر جنایات فتنه گران دانستند.

ایشان در ادامه گفتند : به این علت اعتقاد داریم که نهم دی ماه یوم الله است زیرا دوباره وحدت را به ملت ایران برگرداند.

دکتر متفکر آزاد ادامه دادند : در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از طرف معاندین انقلاب با یک فضای سیاه نمایی مفرط مواجه هستیم که سعی دارند به مردم القاء کنند که مسئولین بی تدبیر بوده و هیچ امیدی به اصلاح وضع موجود وجود ندارد که بر خلاف تبلیغات سوء باید عرض کنم امروز بیشتر از هر زمان دیگر دارای دانشمندان و نخبه های توانمند در هیئت های علمی دانشگاه ها و شرکت های تولیدی هستیم بطوریکه در تمام زمینه ها پیشرفت کرده ایم و اتفاقا وضعیت کشور از آن طوریکه ترسیم می شود بسیار بهتر است .

در پایان جناب سرگرد فرتاش از حاضرین به دلیل حضور پرشور خود در این مراسم تشکر کرده و برای داشتن ایرانی آباد و سربلند از درگاه خداوند منان طلب یاری و کمک نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شركت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی

    شركت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات