نشست کارشناسان مرکز مطالعات شهرداری بوئین زهرا با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر  جهت بررسی طرح های ۴ پروژه شهری

نشست کارشناسان مرکز مطالعات شهرداری بوئین زهرا با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر جهت بررسی طرح های ۴ پروژه شهری

کارشناسان مرکز مطالعات شهرداری بوئین زهرا در نشستی با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر چهار پروژه شهری مدیریت هدایت آبهای سطحی شهر، مسیر سلامت، مسیر دوچرخه سواری و میدان امام رضا “ع” بررسی نمودند.

در این نشست دکتر غیاثوند شهردار بوئین زهرا ضمن ضروری دانستن هدایت و مدیریت آبهای سطحی، عنوان نمود: با توجه به توسعه شهر بوئین زهرا و افزایش تراکم در برخی نقاط شهر، مجموعه مدیریت شهری در حال برنامه ریزی و تامین اعتبارات لازم جهت رفع مشکلات احتمالی در سیستم هدایت و دفع آبهای سطحی در داخل شهر جهت جلوگیری از بروز خسارات احتمالی به منازل مسکونی به دلیل تجمع آب در سطح معابر و میادین شهر می باشد.

وی سپس ابراز داشت: اقدامات متعددی در راستای احداث مسیر سلامت واقع در جنوب شهر بوئین زهرا منتهی به بوستان بزرگ امام علی “ع” انجام شده است که شامل اجرای فضای سبز مسیر سلامت، اجرای سیستم روشنایی، اجرای زیرسازی و جدولگذاری است که به حول و قوه الهی تا پایان امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول در ادامه بیان نمود: مرکز مطالعات شهرداری در حال بررسی و امکان سنجی احداث مسیر دوچرخه سواری سطح شهر با هدف ایجاد مسیر امن برای شهروندان جهت دوچرخه سواری می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بوئین زهرا

    منبع خبر

    شهرداری بوئین زهرا

    شهرداری بوئین زهرا

    شهرداری بوئین زهرا یک شهرداری در شهر بوئین زهرا می باشد

      نظرات