پرداختن به موضوعات فرهنگی دغدغه شهرداری و شورای شهر است

شهردار کرمان:

پرداختن به موضوعات فرهنگی دغدغه شهرداری و شورای شهر است

شهردار کرمان گفت: شهرداری در دوره های مختلف در موضوعات فرهنگی مشارکت داشته و پرداختن به موضوعات فرهنگی در این دوره نیز مهم ترین دغدغه شهرداری و شورای شهر است.

به گزارش کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در سومین آیین بزرگداشت خواجوی کرمانی در دانشگاه فرهنگیان خواجه نصیر،افزود:من به عنوان شهردار کرمان عقیده دارم که فعالیت های اجتماعی و فرهنگی باید بیشتر باشد و پرداختن به موضوعات فرهنگی بهتر است مفرح و شادی آفرین باشد که من به عنوان شهردار این امر مهم را رسالت شهرداری می دانم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه شهر مردم هستند،اظهار کرد:مفاخر و نخبگان سرمایه اجتماعی هر سرزمین هستند و ما نیز در کرمان نخبگان و مفاخری داریم که در سطح بین المللی شناخته شده هستند.

عالم زاده خاطر نشان کرد: بزرگداشت خواجو را رسالت و وظیفه خود می دانیم و از اندیشه سرای فردوسی در راستای پرداختن به موضوعات فرهنگی تشکر می کنیم که در راستای موضوعات فرهنگی در جامعه مشارکت فعال دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مفاخری چون خواجوی کرمانی باعث شده اند که کرمان در سطح بین المللی شناخته شود،وظیفه داریم که حق آنها را ادا کرده و برای پاسداشت آنها قدمی برداریم،چرا که آنها الگوی خوبی برای جامعه ایرانی هستند.

وی با تاکید براینکه مراسم و پاسداشت های فرهنگی باید از سوی تشکل ها و انجمن ها برگزار شود،افزود:ما به عنوان مسئول وظیفه داریم زمینه تسهیل این گونه مراسم ها را فراهم آوریم.

شهردار کرمان گفت: هویت ما مفاخر ماست و آنچه ما را از فرهنگ های دیگر متمایز می کند،موضوعات فرهنگی و اجتماعی است و ما می توانیم از این طریق هویت فرهنگی خود را در عصر ارتباطات از دیگران متمایز کنیم.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید IMG_۰۰۹۹.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید IMG_۰۱۰۸.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید IMG_۰۱۵۰.JPG
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات