لزوم اجرایی شدن چارت جدید سازمان ها بر اساس قانون در شهرداری کرمان

شهردار کرمان در مراسم معارفه مدیر امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته شهرداری "تاکیدکرد :

لزوم اجرایی شدن چارت جدید سازمان ها بر اساس قانون در شهرداری کرمان




شهردار کرمان در مراسم معارفه مدیر" امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته شهرداری "بر لزوم اجرایی شدن چارت جدید سازمان ها بر اساس قانون تاکیدکرد .
به گزارش کرمان آنلاین ؛ سید مهران عالم زاده  در مراسم معارفه حسین ایزدی به عنوان "مدیر امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته "با بیان اینکه با توجه به اینکه مسائل مهمی در مناطق شهری وجود داشت که به دلیل حجم بالای کار شهرداران مناطق ، برای هماهنگی آنها نیاز به فردی با تجربه و متخصص بود ،ادامه داد: خوشبختانه در این راستا در ابتدا مهندس علی نیک طبع و پس از آن ، مهندس علی زاده کافی به سمت "مدیر امور هماهنگی مناطق "منصوب شدند که هم اکنون شاهد اقدامات خوبی در خصوص هماهنگی و پیگیری بسیاری از امور مربوط به مناطق هستیم.
وی اظهار داشت : در حوزه سازمان ها نیز مسائل و برنامه های متعددی از جمله برگزاری جلسات هیئت مدیره ،برگزاری نشست های شورای سازمان ها ،اجرایی شدن چارت جدید سازمان ها ،هماهنگی سازمان ها با مناطق و پیگیری مصوبات آنها نیاز به هماهنگی و پیگیری جدی دارد که در  این راستا بر آن شدیم همانند مناطق فردی با تجربه و توانمند را به عنوان مدیر" امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته  شهرداری "انتخاب کنیم.
وی حسین ایزدی را یکی از مدیران شایسته ،متخصص و توانمند برشمرد و گفت: انتصاب فردی با تجربه به سمت "مدیر امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته شهرداری " می تواند اثربخشی بیشتری داشته و ما را در رسیدن به اهدافمان در سازمان ها کمک کند.
شهردار کرمان اظهار کرد: مدیر" امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته شهرداری " ،مدیریت نوپایی است که باید بر اساس تجربه برای آن ساختاری ایجاد کرد تا بتوان شهرداری را در سرعت بخشیدن به اهداف خود کمک نمود.
وی از ایزدی خواست اولین الویت کاری خود را پیگیری در جهت اجرایی شدن چارت جدید سازمان ها بر اساس قانون قرار دهد تا بتوان هرچه سریع تر ادغام سازمان ها انجام و میزان درآمد و بدهی آنها مشخص شود.
مدیر حراست شهرداری کرمان نیز در این نشست ضمن اشاره به سوابق و تجارب ارزنده حسین ایزدی ،گفت: وی سمت های مختلفی از جمله شهردار بودن را در کارنامه کاری خود دارد که بسی جای خرسندی است.
اسمعیل جهانشاهی با بیان اینکه مدیر" امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته شهرداری " کار نوپایی است ولی حلقه مفقوده در شهرداری بود،ادامه داد: خوشبختانه با تدبیر و درایت شهردار کرمان امروز شاهد انتصابی شایسته در این خصوص هستیم .
وی اضافه کرد: با توجه به حجم کاری سازمان ها ، برای هماهنگی بسیاری از امور مربوطه نیاز به مدیر هماهنگی بود که این خلا که تاکنون به خوبی احساس می شد .

وی گفت : مهندس ایزدی فردی توانمند و با تجربه و مورد مقبولیت مدیران شهرداری است که امیدواریم با انتصاب وی شاهد پیشرفت فعالیت های شهرداری در سازمان ها باشیم.
حسین ایزدی نیز در این نشست ضمن تشکر از شهردار کرمان به دلیل اعتماد و انتخاب وی به عنوان مدیر" امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته شهرداری "گفت: امیدوارم بتوانم با پیگیری ها و اقدامات مختلف پاسخ این اعتماد را به خوبی بدهم و شهرداری را  در رسیدن به اهدافش کمک کنم.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ سازمان در شهرداری وجود دارد ،ادامه داد:  مدیر" امور هماهنگی سازمان ها و موسسات وابسته شهرداری" می تواند به عنوان بازوی توانمند ،رابط بین شهردار و مدیران سازمان ها باشد .

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۸۴۱.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات