افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری ساوه همزمان با دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری ساوه همزمان با دهه فجر

شهردار ساوه گفت: پروژه های بزرگ پیش بینی شده مدیریت شهری ساوه  در دوره پنجم، کام شهروندان ساوجی را شیرین و در تاریخ این شهر ماندگار خواهند شد.

به گزارش نارستان، مهندس سید مهدی حسینی در جلسه هماهنگی پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر و نوروز ۹۸ شهرداری ساوه، بیان داشت: حرکت به سمت شکستن قفل اجرایی پروژه های بزرگ در جهت تقویت زیرساخت های شهری، راهبرد اساسی ما در این دوره مدیریتی است و همچنان در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

رونمایی از ۱۱ دستگاه اتوبوس شهری، ساماندهی بلوار قائم،  احداث کمربندی شمال، بازآفرینی محله فانوس آباد، بازآفرینی منطقه عباس آباد، احداث بوستان معلولان، ساماندهی منطقه یاقوت آباد،  احداث پارک شهید آشتیانی، افتتاح سرای محله در محلات شمال شهر، افتتاح خانه گفتمان شهر ، بازگشایی کوچه اعراب ، تعریض پل فردوسی و احداث ۱۲ زمین بازی کودکان در ۱۲ محله محروم شهر از پروژه های پیش بینی شده شهرداری ساوه برای افتتاح در ایام الله دهه فجر تا نوروز ۹۸ است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

اعتبار تخصیص یافته برای اجرا و بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان است که از محل درآمدهای شهرداری ساوه و مشارکت شهروندان عزیز در پرداخت حقوق شهرداری تامین شده است.

همچنین ۳ پروژه عظیم و تاثیرگذار بر توسعه فرهنگ و اقتصاد شهر نیز با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مصوب صندوق توسعه ملی و بازآفرینی شهری شامل احداث مجموعه های پردیس سینمایی و تالار شهر،  احداث فاز اول مجتمع تجاری مسکونی از طرح بازآفرینی محله قاسم آباد و  اجرای فاز نخست طرح بازآفرینی محور تاریخی مسجد انقلاب تا مسجد جامع در این ایام کلنگ زنی و تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر توسط شهرداری ساوه اجرایی خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساوه

    منبع خبر

    شهرداری ساوه

    شهرداری ساوه

    شهرداری ساوه یک شهرداری در شهر ساوه می باشد

      نظرات