بسته تشویقی ویژه بهمن ماه از سوی شهرداری خوی اعلام شد

بسته تشویقی ویژه بهمن ماه از سوی شهرداری خوی اعلام شد

بسته تشویقی ویژه بهمن ماه از سوی شهرداری خوی اعلام شد

شهردار خوی اظهار داشت: دهه فجر را می توان از مهمترین رویدادهای تاریخی کشور عنوان کرد دهه ای که مهمترین روزهای بعد از سرنگونی رژیم ستم شاهی که انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفت برهمین اساس در طول ایام بهمن ماه به مناسبت ایام دهه فجر برای کلیه عوارض پروانه های ساختمانی، بسته تشویقی ویژه ای جهت پرداخت تمامی مطالبات شهروندان از سوی شهرداری ارائه می شود.

اکبرزاده گفت: بر اساس این طرح تشویقی شهروندان گرامی می توانند از مورخه ۲۰ دی لغایت ۲۵ بهمن ماه در صورت پرداخت نقدی بدهی های ناشی از کلیه عوارض پروانه های ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و کارگاهی و پرونده های ماده ۱۰۰ و مطالبات ناشی از ۳۵ درصد تشویقی این طرح استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد: جریمه های ماده ۱۰۰ و بدهی های معوقه شامل این بسته تشویقی نمی باشد.

شهردار خوی همچنین با اشاره به تخفیف ۷۰درصدی بهای خدمات پسماند تصریح کرد: تخفیف ویژه ۷۰ درصدی بهای خدمات پسماند نیز در این بسته تشویقی پیش بینی شده و در صورتی که همشهریان گرامی نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام نمایند از تخفیف ۷۰ درصدی بهای خدمات پسماند نیز می توانند استفاده کنند.

وی افزود: جایزه ۱۰درصدی خوش حسابی عوارض نوسازی نیز در این بسته برای شهروندان مد نظر قرار گرفته است.

گفتنی است که شهروندان گرامی می توانند از مورخه ۲۰دی لغایت ۲۵بهمن ماه با مراجعه به شهرداری و پرداخت بدهی های خود از طرح تشویقی ویژه بهمن ماه استفاده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات