جلسه هم اندیشی درخصوص رفع مشکلات دارندگان پروانه احداث نیروگاه های تجدیدپذیر و پاک استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد .

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل ساتبا: جلسه هم اندیشی درخصوص رفع مشکلات دارندگان پروانه احداث نیروگاه های تجدیدپذیر و پاک استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با حضور آقای مهندس روحانی معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای اصفهان و آقای مهندس تیزپر رئیس گروه کنترل و نظارت بر پروانه ها و مجوزها به همراه جمعی از کارشناسان آن دفتر، مدیران وکارشناسان شرکت های برق منطقه ای اصفهان و شرکت های توزیع نیروی برق شهرستان و استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد.
در این جلسه ضمن اشاره به پتانسیل مناسب احداث نیروگاه های تجدیدپذیر و پاک ازجمله نیروگاه های خورشیدی و زیست توده در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری ، وضعیت صدور مجوزهای سه گانه دارندگان پروانه احداث مورد بررسی قرار گرفت .
اضافه می نماید: این نشست دومین حضور کارشناسان ساتبا در استان های کشور برای رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد.اولین نشست پیش از این با حضور نمایندگان شرکت های برق منطقه ای وتوزیع نیروی برق و همچنین اعضای کارگروه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد در این استان برگزار گردیده بود .

لینک اصل خبر در سایت سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)

    منبع خبر

    سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)

    سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات