آخرین خبرها از برقدار شدن دوباره روستاهای کوهرنگ

آخرین خبرها از برقدار شدن دوباره روستاهای کوهرنگ

به گزارش پایگاه خبری توانیر، مهندس مجید فرهزاد با اشاره به این که از همان ابتدا، اکیپ های عملیاتی این شرکت به همراه نیروهای عملیاتی پیمانکاری برای برقدار کردن روستاها اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برق روستاهایی که دارای راه ارتباطی بودند وصل شده است.
فرهزاد ادامه داد: با توجه به برف و بوران شب گذشته و سرعت زیاد باد، شبکه های برق در کوهرنگ و بازفت دچار خسارت های زیادی شده است .

وی ادامه داد:  حدود ۲۰ پایه برق در منطقه بازفت دچار شکستگی شده و در بیش از ۵۰ نقطه روستایی  نیز شاهد پارگی سیم و خسارت به پارگی اصلیه های نگهدارنده سیم هستیم .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: از ابتدای شروع بحران، با اعزام ۱۰ اکیپ امدادی به شهرستان کوهرنگ بازسازی آغاز و در ساعت های اولیه شب گذشته، شهر کوهرنگ و مناطق اطراف آن برقدار و تا ساعت ۳ نیمه شب گذشته، اکثر نقاط روستایی شهرستان برقدار شدند.

فرهزاد  با بیان این که به دلیل رانشی بودن زمین و سخت گذر بودن منطقه ، امکان تردد ماشین آلات  وجود ندارد، تصریح کرد" به دلیل خسارت هایی که به شبکه . تیرهای برق وارد شده است، نیاز به حفاری جهت ترمیم شبکه وجود دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰ خانوار روستایی در مناطق سخت گذر که راه دسترسی آن ها بسته شده است، بی برق هستند.

فرهزاد در عین حال بیان داشت: با این وجود  تلاش خواهیم کرد که در ساعت های آینده همه روستاها برقدار شوند  و  تلاش خود را برای برای برقدار کردن همه روستاها ادامه خواهیم داد.

این گزارش می افزاید: امروز نیز فرماندار کوهرنگ از بسته بودن راه دسترسی ۱۵ روستا خبرداده بود.

برپایه این گزارش،  کوهرنگ ازشهرستان های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۴۱هزارنفر جمعیت است.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات