برگزاری دومین جلسه بررسی راهکارهای وصول شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان

برگزاری دومین جلسه بررسی راهکارهای وصول شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان

جلسه پیگیری وصول با حضور مهندس حسن زاده عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل ، مدیران و روسای ادارات آبیاری استان روز پنجشنبه ۲۹ آذر در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان ، این جلسه که راس ساعت ۱۳ با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز گردید مهندس محمدحسن زاده ضمن تشکر از تلاشهای کلیه پرسنل در راستای اهداف پیش بینی شده در امر وصول مطالبات شرکت ، خلاصه ای از  عملکرد و ادامه فعالیت های انجام گرفته توسط مدیریت جدید شرکت از قبیل انعقاد کامل قرارداد بیمه و تعیین تکلیف مطالبات بیمه ایران با پرسنل ، پرداخت سنوات بازنشستگان ، پرداخت مطالبات گذشته پرسنل بصورت ماهیانه ، تجهیز ادارات آبیاری به سیستم های جدید کامپیوتری ، ساماندهی نیروها در امورها و ادارات و ….  اشاره نمود . ایشان ادامه فعالیت های شرکت را در گروی وصول مناسب و مطلوب مطالبات آب بها دانسته و از همکاران خواست تا در این امر جدیت و اهتمام ویژه داشته باشند .

مهندس محمدحسن زاده از اداراتی که در این زمینه بیشترین تلاش را داشته قدردانی نموده و از  اداراتی که هنوز به رقم پیش بینی نشده نرسیده اند ، خواستار همت و تلاش مضاعف گردید. در ادامه روسای ادارات به بیان گزارشی از روند اجرای عملیات وصول حوزه خود پرداخته و برای رفع مشکلات پیشنهادهای خویش را ارائه نموده تا مورد بررسی قرار گیرند.

لینک اصل خبر در سایت شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی استان گیلان

    منبع خبر

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی استان گیلان

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات