نقش مردم در حفاظت از ثروت زنده شهر غیر قابل انکار است

نقش مردم در حفاظت از ثروت زنده شهر غیر قابل انکار است







محمدحسین خلیلی اردکانی در اولین جشنواره همیاران مدیریت پسماند، با اشاره به اینکه محیط زیست ثروت زنده ماست، اظهار کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها  نقش به سزایی در ایجاد روحیه همدلی میان شهروندان برای حفاظت از محیط زیست دارد.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله ها از مبدا یکی از راهکارهای حفاظت از محیط زیست به شمار می رود، عنوان کرد: خوشبختانه این راهکار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و توسط فعالان محیط زیست در محلات در حال اجرا است.

در ادامه این جشنواره اصغر نصیری، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ضمن قدردانی از فعالان محیط زیست، هدف از برپایی جشنواره مذکور را اعتلای فرهنگ شهروندی در حفاظت ازحیط زیست دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه ها در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست نقش پررنگی دارند، از حضور فعال رسانه‌ها در این جشنواره قدردانی کرد.

وی همچنین همکاری و همدلی دستگاه های اجرایی و مشارکت مردمی را در پاکیزه نگهداشتن محیط زیست بسیار حایز اهمیت دانست و بر تحقق این مهم تاکید کرد.

لازم به توضیح است، اولین جشنواره همیاران مدیریت پسماند با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج، حامیان محیط زیست، شهروندان و مدیران شهری در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.


















لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات