قدر سرمایه‌های سبز شهرمان را بدانیم!

قدر سرمایه‌های سبز شهرمان را بدانیم!






پیمان بضاعتی پور  با بیان اینکه طی فصل گذشته با همکاری منطقه ۴ شهرداری ۸۰۰ اصله نهال چنار در حاشیه بلوار دانش و باغ سیب مهر شهر کاشته شده گفت: فعالیت های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری محدود به هفته درختکاری نیست.

وی افزود: از فصل گذشته با آغاز پویش "جای درختان کرج را خالی نگذاریم" طرح‌های ویژه ای با هدف توسعه فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری از سوی این سازمان برنامه ریزی  و در حال اجرا است.

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اجرای این پویش گفت: پویش مذکور با هدف  افزایش سرانه فضای سبز، افزایش حس مسئولیت پذیری مردم  و توسعه فرهنگ مشارکتی شهروندان اجرایی شده است.

این مسئول ابراز کرد: امید است با اجرای این طرح بتوانیم شهروندان را در حفظ و نگهداشت درختان همراه کنیم.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، درختان آسیب دیده ای که دیگر امکان احیای آنها مقدور نباشد با درختان شاداب و جوان جایگزین می شوند.

بضاعتی پور توضیح داد: در حال حاضر هزار و ۴۵۰ اصله نهال چنار در منطقه جهانشهر  با همکاری منطقه ۸ شهرداری کرج درحال کاشت است که این عدد تا پایان سال به شش هزار اصله می رسد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در پایان با تاکید بر اینکه درختان سرمایه‌های ارزشمند کلانشهر کرج محسوب می‌شوند، اظهار کرد: با اجرای پویش "جای درختان کرج را خالی نگذاریم" ظرفیت تازه‌ای برای توسعه فضای سبز در کرج  ایجاد شده  است .

و ی افزود: حمایت شهروندان از طرح کاشت درخت می‌تواند مشوق این سازمان در ارائه خدمات گسترده‌تر به شهروندان باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات