جلسه برنامه‌ ریزی برای ۲۹ دی روز هوای پاک با حضور شهردار طبس برگزار شد.

جلسه برنامه‌ ریزی برای ۲۹ دی روز هوای پاک با حضور شهردار طبس برگزار شد.

IMG ۶۴۸۱

به مناسبت ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک جلسه ای در اداره خدمات و ایمنی شهری به ریاست جناب آقای مهندس بهارستانی شهرداری محترم طبس و با حضور سرکار خانم حسین پور عضو محترم شورای اسلامی شهر و ادارات (محیط زیست ، مرکز بهداشت ، مرکز معاینه فنی، نمایندگی سایپا ، اداره آموزش وپرورش ،شرکت زغال سنگ پرونده طبس ) برگزار شد.

درابتدای جلسه مهندس بهارستانی از همراهی و همکاری ادارات در برنامه شهرداری بویژه برگزاری مانور اطفائ حریق تقدیر و تشکر نمود ایشان بابیان اینکه از زمان شروع فعالیت اداره خدمات و ایمنی شهری به ریاست جناب آقای مهندس مقدس زاده کارها و برنامه های خوبی در شهرداری شروع شده که تابحال اجرا نگردیده که جا دارد از زحمات این عزیز و پرسنل این اداره تقدیر و تشکر نمایم.

حوزه شهری وسیع بوده وبرای مدیریت شهری باید همه دست به دست هم داده تا شهری آباد داشته باشیم معمولا در تمام کشورها یک روز را به عنوان هوای پاک به جهت اهمیت و سلامت جامه معرفی میکنند.

سپس سرکار خانم حسین پور گزارشی از برنامه ها و همیاری سبز در مدارس ارائه نمودند و خواستار مشارکت و همکاری کلیه دستگاهها باتوجه به اهمیت موضوع خصوصا حوزه سلامت جامعه بسیار مهم برشمردند.

جناب آقای مهندس مقدس زاده با بیان اینکه تمامی موفقیت ها مدیون همراهی و ارشادات شهردار محترم و شورای محترم اسلامی هستیم امسال با توجه به دغدغه هایی که در حوزه سلامت محیط و اجتماع و مدیریت شهری داریم بران شدیم تا با آموزش وفر هنگ سازی گام مهمی دراین حوزه برداشته شود.

ایشان با بیان اینکه شاید روز هوای پاک در شهرهای کوچک زیاد خود نمایی نکند ولی اگر از اکنون برنامه ریزی نکنیم و آموزش های شهروندی را شروع نکنیم طی چند سال آینده با مشکلاتی که شهرهای بزرگ با آن مواجه شده اند گرفتار خواهیم شد.

سپس هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

مصوبات

تشکیل ستاد دائمی در طول سال

زنگ هوای پاک در یکی از مدارس سطح شهر با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردد.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز جمعه

برگزاری جشن بادبادکها

رژه تاکسی های شهری درسطح شهر

معاینه فنی نیمه بها

مسابقات دوچرخه سواری

رونمایی از کارت همیاری سبز

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طبس مسینا

    منبع خبر

    شهرداری طبس  مسینا

    شهرداری طبس مسینا

    شهرداری طبس مسینا یک شهرداری در شهر درمیان می باشد

      نظرات