دریافت اولین تندیس طلایی جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران توسط شهرداری  ...

دریافت اولین تندیس طلایی جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران توسط شهرداری ...

دریافت اولین تندیس طلایی جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران توسط شهرداری مشهد

مدیرکل امور مجامع و حسابرسی داخلی شهرداری مشهد از دریافت اولین تندیس طلایی جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران توسط این مدیریت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، عبدالامیر بخشی‌زاده در برنامه زنده رادیویی «شهرما» که به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری و با مشارکت صدا و سیمای خراسان رضوی تهیه و پخش می‌شود، با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش‌ مضاعف پرسنل خدوم و مدیران شهرداری مشهد و اعضای شورای شهر در دوره پنجم شاهد رشد و شکوفایی مدیریت شهری در همه حوزه‌ها هستیم و عملا شهرداری مشهد توانسته است گوی سبقت را از سایر شهرداری‌های کشور برباید.
وی افزود: آنچه که برای مدیران همیشه حائز اهمیت بوده است این بوده که دقت فدای سرعت نشود در این راستا مدیریت حسابرسی داخلی که وظیفه‌ اطمینان بخشی و ارائه مشاوره‌های اثر بخش در جهت افزایش کنترل‌های داخلی و فرآیندها را دارد نیز سعی کرده به موازات حرکت سریع که در همه بخش‌ها وجود داشته است نسبت به ایفای وظایف خود تلاش نماید و اطمینان بخشی لازم را به مدیران ارشد مجموعه و شهروندان بدهد.
بخشی‌زاده خاطرنشان ساخت: امسال نیز شهرداری مشهد برای اولین بار در مراسم جایزه مدیریت حسابرسی داخلی ایران شرکت نمود که پس از بررسی فعالیت‌های این مدیریت در تمامی سطوح و تاثیر آنها بر فعالیت‌های شهرداری توسط خبره‌ترین اساتید حسابرسی کشور به عنوان داور این همایش و جایزه، در میان شرکت‌کنند‌های زیاد از میان بانک‌ها، ادارات، نهادها، شرکت‌ها، دستگاه‌ها و ...، موفق به دریافت بالاترین نشان یعنی تندیس طلایی شدیم.
وی ادامه داد: این موفقیت، حاصل تاکیدات شهردار مشهد بر شفاف‌سازی هر چه بیشتر حساب‌های مالی، افزایش کنترل‌ها داخلی در تمامی بخش‌ها شهرداری و تلاش‌های همه همکارانم در مجموعه مدیریت مجامع و حسابرسی شهرداری مشهد است .
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی داخلی شهرداری مشهد تصریح کرد: امیدوارم با سعی و تلاش بیشتر، زمینه اطمینان بخشی بیشتر را به مدیران ارشد و همه شهروندان در مورد فعالیت‌های شهرداری فراهم نماییم زیرا معتقدیم موفقیت شهرداری و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده شهرداری منوط به همکاری خوب شهروندان است و شهروندان زمانی به خوبی با شهرداری همکاری خواهند کرد که مطمئن شوند وجوهی که به عنوان هزینه شهروندی به شهرداری می‌پردازند به بهترین شکل استفاده می‌شود. ما نیز تلاش می‌کنیم با کنترل‌های داخلی، زمینه استفاده بهینه از منابع پرداختی شهروندان در شهرداری را فراهم آوریم.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات