پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چناران به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چناران به مناسبت روز پرستار

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران،همزمان با فرا رسیدن میلاد پر خیر و سرور حضرت زینب کبری(س) اسوه ایثارگری و روشنگری دشت کربلا و روز پرستار، مدیران مجموعه مدیریت شهری چناران با صدور پیام مشترکی ضمن تبریک این عید فرخنده از تلاشها و زحمات پرستاران تقدیر کردند.
متن پیام بدین شرح است:


بدون شک بخش اعظم آرامش و سلامت بیماران مرهون تلاشگریها و زحمات قشری ست که با برتن کردن جامه سپیدی که بنام زیبای پرستار مزین گشته است و بی‌ وقفه و خاضعانه از سر اخلاص با برخورداری از دانش روز به مراقبت و بهبود بیماران کمک میکنند، قرار گرفته است.

انسانهای ایثارگری که با تاصی از بانوی قهرمان صحنه کربلا، حضرت زینب(س)، اخلاق مداری، صبر و چهره گشاده را سرلوحه کار ارزشمند خویش همراه کرده اند.

نامگذاری سالروز میلاد دخت حیدر کرار بعنوان روز پرستار را میتوان نقطه عطفی دانست که درایت و نکته سنجی معمار سفر کرده نظام مقدس اسلامی مان را به رخ جهانیان می کشاند و از طرفی مدال افتخار زرینی است بر عظمت و قداست حرفه پرستاری که با توکل بر خداوند، نجات جان همنوعان خود را در تمام ساعات شبانه روز بر عهده دارند و بسان پروانه ایی عاشق بر بالین بیماران بال و پر می گشایند.

ما نیز در مجموعه مدیریت شهری و به نمایندگی از مردم قدرسناس چناران برخود فرض دانستیم با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار به فرشتگان سپید پوش سلامت و حافظان عرصه ایثار و خدمت در چناران بویژه کادر پرستاری بیمارستان ثامن الائمه، از تلاش های ارزنده و عملکرد موثر این عزیزان قدردانی و تشکر می نماییم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در حرفه مقدسی که دارند همچنان سربلند و سرافراز باشند.

سلامتی همه این عزیزان و خانواده های محترمشان را از درگاه لایزال الهی مسئلت داریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات