رییس کمیسیون گردشگری: غرفه‌های صنایع دستی مقابل حافظیه، ایام نوروز دائر نمی شود

رییس کمیسیون گردشگری: غرفه‌های صنایع دستی مقابل حافظیه، ایام نوروز دائر نمی شود

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سولماز دهقانی» گفت: در این جلسه شهرداران مناطق گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای استقبال از نوروز ارائه دادند .

وی افزود: در راستای هماهنگی برنامه های نوروز، زیبا سازی و زدودن نازیبایی های سطح شهر و مراکز تاریخی و فرهنگی و نصب المانهای سطح شهر در اولویت فعالیتها قرار گرفت .

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت ادامه داد: به منظور استقبال از مهمانان نوروزی برنامه ریزی هایی برای اسکان مسافران  و هماهنگی های لازم با مجموعه هتلداران و مهمانپذیران صورت گرفته است .

وی با اشاره به ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان های شهر افزود: در راستای جلوگیری از ازدحام و نازیبایی در محور حافظیه ، سعدیه و زندیه در ایام نوروز ۹۸، غرفه های صنایع دستی در این محورها برپا نخواهد شد .

وی نور پردازی و همسطح سازی محورهای گردشگری، جمع اوری و پاکسازی ضایعات ساختمانی، زیبا سازی، رنگ امیزی دیوارها در محورهای ورودی شهر، مناسب سازی پیاده روها، ساماندهی تابلوهای شهر را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد و افزود: کارگاه های متعلق به مترو دربلوار مدرس جمع اوری می شود .

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز بر اجرای برنامه های ویژه لحظه تحویل سال در راستای گردهمایی مردم و ایجاد نشاط در بین شهروندان تاکیدکرد و افزود: برنامه ریزی های مناسب می تواند سبب جذب مسافران به شهرشیراز در همه فصول سال شود .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات