آبرسانی به ۱۵ روستای فاقد آب ارزوئیه

آبرسانی به ۱۵ روستای فاقد آب ارزوئیه

آبرسانی به ۱۵ روستای فاقد آب  ارزوئیه

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان کرمان،مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان درمراسم بهره برداری از آبرسانی به مجتمع تخت خواجه ارزوئیه که با حضور نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس ،فرماندار وامام جمعه ارزوئیه برگزار شد، گفت:مجتمع آبرسانی تخت خواجه در شهرستان ارزوئیه با آبرسانی به ۴۰۰خانوار به بهره برداری رسید.

مهندس علی رشیدی با اشاره به اینکه این مجتمع شامل ۱۵روستای فاقد آب تحت پوشش است افزود: با افتتاح این پروژه بیش از ۲هزار و۱۵۰نفر به نعمت آب شرب بهداشتی و سالم دسترسی یافتند.

وی با اشاره به اقدامات شبانه روزی پرسنل شرکت آبفار استان در راستای تحقق اهداف آبرسانی به تمام روستاهای بالا ۲۰خانوار استان، اظهار کرد:برای اجرای پروژه آبرسانی تخت خواجه ارزوئیه ۳۸کیلومتر لوله گذاری انجام شد که حجم گسترده ای کار درحوزه فنی را شامل می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان با اشاره براستمرار طرح های آبرسانی روستایی در استان کرمان تصریح کرد: همچنین برای اجرای این طرح بزرگ ۱حلقه چاه حفر وتجهیز شد ونیز مخزن۲هزار مترمکعبی نیز احداث شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: این پروژه در سال ۹۵کلنگ زنی شد و خوشبختانه با تلاش پیگیر پیمانکار در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.

ان مجتمع آبرسانی شامل روستاهایی چون رحیم آباد، اسلام آباد، قطب الدینی ،امام سجاد، ۲۲خرداد،موتور پمپ شیرازی و...است.

شهرستان ارزوئیه در جنوب کرمان تا مرکز استان ۲۶۸کیلومتر فاصله دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات