راه اندازی انجمن های اخلاق حرفه ای در رشته ها و مشاغل مختلف

راه اندازی انجمن های اخلاق حرفه ای در رشته ها و مشاغل مختلف

رییس هیات مدیره انجمن بتن ایران بر راه اندازی انجمن های اخلاق حرفه ای در رشته ها و مشاغل مختلف تاکید کرد.www.BanaNews.ir

'به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محس تدین' روز چهارشنبه در حاشیه ششمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سمنان گفت: باید تلاش کنیم تا تعهد و اخلاق مهندسی را بهبود ببخشیم زیرا بدون رعایت اخلاق به هیچ جا نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: مهندسی که اخلاق را فراموش کند هر کاری انجام می دهد، هر حرفی می زند و به دنبال کیفیت بخشیدن به کار هم نیست چون تعهدی در قبال کار خود ندارد.

تدین، میزبانی دانشگاه سمنان را در برگزاری کنگره ملی عمران مطلوب خواند و گفت: این کنگره از کیفیت بالایی برخوردار بوده است و مباحث تخصصی خوبی در آن مطرح شده که می تواند برای استادان و دانشجویان مفید باشد.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایرنا، رییس هیات مدیره انجمن بتون ایران ،اظهار داشت: دانشگاه سمنان امکانات و آزمایشگاه های خوبی در زمینه های مصالح، آسفالت، ساختمان ، خاک و بتون فراهم کرده است و امید است این دانشگاه یکی از دانشگاه های برتر در زمینه تحقیقات همراه با آزمایش و تحقیقات نظری و عددی شود.

ششمین کنگره ملی مهندسی عمران از روز سه شنبه با شرکت بیش از یک هزار نفر از مهندسان، استادان و دست اندرکاران مهندسی عمران کشور در دانشگاه سمنان در حال برگزاری است

    نظرات