برگزاری دهمین جشنواره  نخستین واژه آب/ تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی مسابقه نقاشی آب= زندگی

برگزاری دهمین جشنواره نخستین واژه آب/ تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی مسابقه نقاشی آب= زندگی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی " دهمین جشنوار نخستین واژه آب " با همکاری شرکت آب و فاضلاب و اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات  اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

سیدعلی لدنی نژاد در ابتدای این مراسم با اشار به اهمیت فرهنگ سازی در  زمینه مصرف  بهینه آب اظهار کرد: تجربه نشان داده است که کودکان و نوجوان بهترین ظرفیت برای تبیین مسائل فرهنگی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: جشنواره  فراگیری نخستین واژه آب، آغازی برای  اجرای برنامه های فرهنگی مانند طرح همیار آب در مدارس است.

وی افزود: در طول چهار  سال گذشته طرح همیار آب در  تمامی مدارس ابتدایی استان اجرا شد  و تلاش می‌شود در سال جاری نیز  در مدارس مختلف شهرهای استان اجرا شود.

وی با تقدیر از همکاری بی شائبه  آموزش و پروروش استان در  اجرای  برنامه های مختلف  فرهنگی با محوریت  مصرف بهینه آب  خاطرنشان کرد: این مهم جز با همکاری دستگا ه‌های مختلف تحقق نمی یابد.

*آبفای شهری پیشتاز  در استفاد از ظرفیتهای آموزش و پرورش استان

در ادامه نیز مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید با راهکاری مصرف بهینه  حامل های انرژی  آشنا شوند، اظهار کرد: طی سال های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان برنامه های مشارکتی  متعددی با آموزش و پرورش استان برای  آموزش راه های مصرف  بهینه آب اجرا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: شرکت آبفای شهر استان تا کنون در استفاده از ظرفیت های  دانش‌آموزی استان برای تبیین مسائل فرهنگی مرتبط با آب پیشتاز بوده است.

وی عنوان کرد: در حال  حاضر موضوع کمبودآب و منابع آبی  به عنوان  یکی از چالش اصلی پیش روی جوامع بشری است و در کشور  ما نیز تنش آبی و کمبود آب به خوبی قابل لمس است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت آب و فاضلاب استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت آب و فاضلاب استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات