لزوم تداوم جلسات انسجام بخشی جهت تامین آب پایدار

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با توجه به اهمیت آب، لازم است جلسات انسجام بخشی با شرکت آب و فاضلاب استان تهران جهت تعامل بیشتر و تعیین سازو کارهای مناسب به منظور تامین آب پایدار تداوم یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در اولین نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب  ید واحد و مکمل یکدیگر هستند و با وجود اینکه هر کدام وظیفه مهم خاص خودشان را دارند اما همپوشانی زیادی با هم خواهند داشت.

وی با تاکید بر لزوم تداوم جلسات انسجام بخشی میان این دو شرکت گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و مکر دشمن باید با هم افزایی و مشارکت یکدیگر در جهت تامین آب پایدار گام برداریم و مسائل مشترک را در این جلسات مطرح و راهکار لازم را پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه کارایی اجرای طرح های تامین آب عمدتا برای شرکت آب و فاضلاب استان تهران خواهد بود گفت:  ما باید با هفکری و همراهی یکدیگر بر اساس شرایط جدید اقتصادی تصمیماتی بگیریم که به نفع مردم باشد تا در تامین آب و ارائه خدمات به مردم مشکلی ایجاد نشود.

وی یادآور شد: خوشبختانه درک مشترک میان آبفا و آب منطقه ای تهران وجود دارد و هماهنگی برنامه ها و رفتارها با یکدیگر باعث می شود که خیلی از موضوعات فی مابین با درایت و همپوشانی جلو رود.

رضوی با تاکید بر اینکه ما باید در پیشبرد طرح ها مدل هایی تعریف کنیم تا پیش از وقوع چالش به نتیجه مورد نظر برسد یادآور شد: شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان تهران باید به دنبال جلب رضایت مردم باشند که جلب رضایت آنان جلب رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

همچنین در این نشست محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای تهران گفت:  تفاوتی بین شرکت آب منطقه ای تهران و شرکت آب و فاضلاب وجود ندارد و همه برای یک هدف تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از منابع آب استان تهران در بخش شرب به مصرف می رسد، تصریح کرد: هم اکنون ارتباط نزدیکی بین آبفا و آب منطقه ای وجود دارد و امیدواریم در دوران مدیریت جدید این همبستگی بیشتر شود.

بختیاری در پایان گفت: مجموعه آب و فاضلاب استان تهران آمادگی هرگونه همکاری و مشارکت برای نیل به اهداف مورد نظر و خدمت رسانی به مردم را دارد تا بتوان آبی پایدار و مطمئن در اختیار مردم گذاشت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات